mandag 1. februar 2010

Hverdagsblogg

Vi er nesten tilbake til normal form og har til og med vært ute på tur i dag. Startet med å surre litt på natta vel og merke, men etter ny bleie, ny pysj og få ligge i store senga til mamma og pappa så sov jeg litt bedre. Men bare til kl 6.. etter det har det blitt litt protester mellom meg og disse foreldrene. Jeg forsøkte kravle meg ut av senga forsøkte, klore, sparke, slå, lugge, prate veldig høyt og leke. Men fikk ei flaske melk til slutt og smokken men vi måtte stå opp for det altså. jeg var helt klar for den nye dagen. Derfor spiste vi frokost sammen alle tre i dag.

Mamma og jeg hadde en avtale på helsestasjonen så vi trosset kulda og litt lite matlyst på morgenen og labbet av gårde. Vel jeg satt trygt og varm i vogna mensa mamma dytta. Var litt ekstra løs snø på veien men det gikk jo bra for det.

Vel hjemme igjen ble det lunsj og masse kos med pappa før han skulle på jobb, sneik meg til en halvtime på øyet også før jeg brått ble vekket av mamma som bråka veldig på kjøkkenet. Tror mamma har blitt litt for vant til å være alene her nå i helga... Jeg sa høyt og tydelig ifra t den måten var ikke okey å bli vekket på. Hun får selv ta konsekvensen av den korte 2.duppen min.
Det har forsåvidt gått greit da. Litt småsutring etter pappa dro på jobb, litt magesjau, men ellers har det ikke vært noe å si på appetitten. Har til og med spist en halv middagsposjon i dag. Grøten har gått ned på høykant og aldri før har vel brødskive med prim vært så godt. Du må nesten være enig i at en 9 mnd gutt som meg som spiser ei halv brødskive med skorpa er imponerende? Har tross alt bare to tenner nede i munnen. Men alt går. Ellers har jeg sett tv. Har sett nrk super og barnetv men ingenting slår værmeldingen på nrk...Da ble jeg helt stille, og fulgte veldig nøye med. Må jo vite åssen vær det blir i morra i tilfelle mamma drar meg med på tur igjen. Var litt vel kaldt i dag. Snørra mi frøys til is jo.

To rampebilder;

Ikke spør hvordan jeg kom meg dit inn under bordet inni hjørnet, under stolen ved sofaen, men jeg klarer det meste:)

dette siste bildet er fra i går. Da oppdaget jeg mitt nye favorittprogram på tv. Værmeldinga på nrk...


Har hatt litt internett trøbbel her i gården så bilder blir nok oppdatert i dag. Planen var jo å gjøre det i går men da klikka alt for oss dessverre. Så det blir litt ekstra oppdatering på de siste innleggene i dag da.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar