onsdag 24. februar 2010

Iver og Karen Andrea day

I dag trosset vi kulde og dro inn til byen og møtte Iver og mamman hans Karen Andrea. Vi fant oss liksågreit en kafe med en gang siden det var så kaldt og vi var alle litt sultene. Vi plasserte oss på bocata på Byporten. De hadde ikke ordentlig barnestol der, men med litt improvisasjon med helseteppe knyttet på en tripptrapp stol ble det ordnings på den biffen også.
Vi satt lenge og kosa oss, spiste og prata på kafeen. Iver våkna fra duppen sin og fikk mat og jeg fikk hilst litt på han jeg også. Han var like blid og fornøyd med livet som jeg. Ville helst ta litt på håret hans og sjekke om det var like godt å lugge i som mamma sitt, men fikk ikke helt lov til det da. Får aldri lov til det som er gøy jeg. Ja, ja, sånn er det bare. Etter at jeg begynte å bli litt utålmodig og trøtt og helst ville ned på gulvet å leke (fikk ikke lov fordi det var så vått og møkkete) så begynte vi å gå litt inne på senteret. Disse mammane shoppa litt. Jeg forsøkte sove litt men fikk det ikke helt til, var så mye lyder, så mye å se og følge med på, men etter en god stund sovna jeg til slutt. Ble ikke lange duppen men den holdt da til kvelden.
Timene flyr når man har det koselig. Vi har hatt en fantastisk flott dag med to gode venner og håper vi snart møtes igjen. 

sååååå blid
Herlige Karen Andrea og Iver

Iver satt så fint i vogna si 

Vi kom hjem til en litt pjusk pappa stakkar. Han er litt småsjuk så vi var litt ekstra snille med han, lagde grøt til han også og jeg lekte lenge på gulvet alene. Hadde savna å krabbe rundt og leke og utforske og gjøre litt rampestreker i dag så det ble litt herjing med mamma. Med det resultat at hun nå har en del kloremerker i ansiktet. Hun påstår at jeg er litt hardhendt. Kan ikke noe for det er bare supersterk.  Akkurat som pappa (påstår han i allefall:))
det har vært en flott og fin dag og med masse opplevelser så da er det ikke rart at man plutselig blir trøtt etter ett deilig måltid med grøt og yoghurt og en stor flaske melk. Da sier i allefall jeg takk for i dag og god natt:)
Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar