tirsdag 23. februar 2010

kaldt igjen


Plutselig ble det kaldt igjen. Vel plutselig og plutselig. Det har ikke akkurat vært varmt i vinter da men nå passerte det -14 igjen og da holder vi oss inne. Pappa har vært på jobb mens mamma og jeg har fyrt i ovnen, gjort husarbeid og  kost oss. Jeg har hjulpet til med alt mamma har gjort. 
støvsuging, klesvask, holde varmen i leiligheta, dusja, laga mat og rydda. 

tung denne skittentøyskurven altså 

"rydde" på bordet:)

tøyser litt imellom slaga:)

er det ikke litt lite varme fra den vedovnene a mamma?

jo, jeg skrur opp panelovnene litt jeg

Jeg vil helst klatre oppå alt, oppå bord, stoler, på mamma, på tv benken. Hadde jeg bare klart å reise meg opp hadde jeg klatra over alt, men jeg henger nå å¨alt som kan henges på og i. 
Pappa kom hjem fra jobb og jeg fotfulgte han også, jeg henger i beina til mamma og pappa og skal være med på alt. jeg krabber innpå rommet mitt og leker litt alene, krabber inn på badet og roter litt, inn i gangen og roter der også. Jeg finner alltid noe å dra utover og pelle på:)
Jeg fikk dusje sammen med mamma i dag, krabba bokstavelig talt inn i dusjen på egenhånd da så jeg var helt klar for å dusje i allefall. Og jeg storkosa meg i dusjen, vann er gøy.
Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar