fredag 19. februar 2010

verdens tøffeste

Ja, vil påstå det altså. jeg tar medisinen på strak arm, protesterer litt når jeg skal puste inn den astma medisinen da men. Ellers gaper jeg og svelger penicilinen som en helt og jeg er veldig positiv til den innhalatoren. Mamma og pappa roser meg og er så fornøyd.
Og formen ellers er det absolutt ingen ting å utsette på. Greit jeg er litt våken på natta fortsatt så mamma er temmelig trøtt, men jeg syns nå jeg er grei nok sel vom jeg ville stå opp kl 6 i dag. Det er noen av de første gangene min har stått opp når pappa dro på jobb. Men sånn er det jo bare enkelte dager.

I dag har vi rydda litt hjemme. Jeg har hjulpet til med å rydde ut og leke med alle lekene, mens mamma har prøvd å få ett slags system på rommet mitt. var veldig gøy da alle lekene lå på gulvet. 
Har jo sovet litt på dagen også. må det når man står opp kl 6. Det var vel kanskje litt tidlig selv for meg. 

Har hatt besøk av bestefar i dag også. Han kom innom etter jobben sin og hadde med litt bøker og gardiner til rommet mitt. Det er alltid stas å få besøk av bestefar. Jeg storgliste da jeg så han kom opp trappa. 
og rett etter bestefar dro hjem kom pappa hjem, snakk om lykke. Skulle tro jeg ikke hadde sett han på ei uke. Sprella av glede med hele kroppen.

Vi har kosa oss masse alle sammen i da gog tatt det litt med ro. Man trenger det selv på en fredag.  I morra blir det litt mere action for da får vi først besøk også skal jeg til bestemor og overnatte der. Det blir stas det.


Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar