fredag 26. februar 2010

magetrøbbel




Tja hva skal vi si, magen er ikke helt med oss om dagen. Funderer litt på om det er noen flere tenner på gang, Gnager veldig på fingrene mine, sikler veldig masse og magen er i ulaget. Trenger vel ikke nevne mer enn heldusj og vasking av klær og luftfriskner eller?
Men til tross for det er formen helt i hundre. Jeg er like blid og i full fart over gulvet som en tornado. Lekene havner både her og der og jeg vil jo helst klå på alt annet enn lekene også. Da får jeg mamma og pappa til å si verdens morsomste ord, NEI:) I love that word. Jeg ler hver gang og stor gliser og fortsetter å klå på det jeg ikke får klå og pelle på. 



Har tatt det veldig med ro i dag, ble litt tidlig morgen i dag også. hadde litt mageknip i natt og våkna rundt 4 sov litt rundt kl 5 og pappa og jeg stod opp i 7 tiden. Mamma fikk sove litt lenger, Snille gutter vi vett.

Utpå dagen ringte det plutselig på døra. En som skulle selge noe greier til støvsugeren, jeg bare smilte og sjarmerte han som kom på besøk. Han skulle visst komme igjen senere, da sov jeg liksågod duppen min. 

vil ha....
den flaska der....

Vi har også vært på tveitasenteret en tur i dag. Pappa skulle til legen og da benyttet mamma og jeg sjansen til å kikke i butikkene. Som om ikke vi har gjort det før lissom. Ja ja jeg tygde litt på koseklutem smokken og kikka litt. glisa til noen damer og småsløva. Var veldig trøtt men ville ikke sove før vi kom hjem og jeg hadde fått litt melk. 

Var litt trøtt resten av kvelden men herja nå litt, klatra på mamma, kosa meg, lekte og kikke på barnetv. 

Fikk leke med flaska til slutt, det var gøy det:)

barnetv og kosetid
Matlysten var ikke helt på topp på kvelden men jeg fikk nå i meg ett par skjeer grøt og en liten tår med melk. Men spørs om det holder til morgenen da. Når man har mageknip er det best å rulle seg rundt og sovne på magen fant jeg ut. var i allefall sånn jeg sovna etter litt herjing i senga..
Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar