onsdag 10. februar 2010

dakar mamsen og papsen

Pappa er like forkjøla og hoster og snufser.  men ikke verre enn at vi tok oss noen ole brumfly runder fra kjøkken til stua og fra stua og til kjøkkenet. alltid en slager. Men pappa er litt pjusk, jeg hoster litt og som om ikke det er nok våkna mamma med store smerter i venstre hofta/bekkenet i dag. Tror det er litt bekkensmerter som henger igjen fra da jeg var inni magen dessverre. Sorry for det altså mamsen. Men som hun sier jeg er verdt all verdens smerte. Men i dag hadde hun litt vansker med å gå og måtte krype til korset og ta sterke smertestillende. Derfor har mamma ligget og sløva på sofaen i hele dag. Pappa og jeg har vært snille gutter og styra og stella i heimen.

Pappa og jeg skulle ut å teste akebrettet, men det ble ikke lange turen. Jeg kom plutselig på at jeg var litt sulten og tørst også kom hånda mi borti snøen og ble veeeeeldig kald og da måtte jeg nesten protestere så høyt at mamma hørte det helt utenifra leiligheta. Det hjalp med ei flaske melk og jeg ble blid som ei sol igjen.

Mamma hadde kvikna til litt og vi satt å leste bøker og så på tv mens pappa var i butikken. Ellers har vi gjort det samme vanlige, spist, sovet og lekt og herja. På kvelden kom bestemor og bestefar på besøk. Det var toppen av all lykke. Jeg blir så glad hver gang de kommer på besøk. Så glad at jeg spreller av glede. Bestemor ga mamma behandling med ett sånt smerteapparat. jeg fikk også litt behandling for halsen min. Det apparatet gjør virkelig susen altså, mamma ble mye bedre.

Jeg kosa og herja masse med bestemor og bestefar før bestemor fikk æren av å legge mg for natta.

2 kommentarer:

  1. ÅÅÅÅÅ koseklumpen min nå er det ikke lenge til du skal hit igjen. Jeg gleder meg veeeeeeldiiig til du skal komme. Det gjør morfar også. Vi får låne Tante Alexandra og Onkel Stian den helga for de er egentlig ikke her da. Du må ta med deg masse leker du synes er gøy å holde på med også.... Ælske dæ.. Supermange kyss fra Mormor.

    SvarSlett
  2. savner deg superdupermasse også mormor. Gleder meg veldig til marshelga ja. Det blir kjempekos. Og skal ta med hele lekeeldoradoe mitt. tar vel hele bilen til mamma og pappa det. hehe.
    hils morfar, tante og onkel og Balder masse. nuss og nuss Aron

    SvarSlett