torsdag 25. februar 2010

Midt på svarte natta...

sjer god morgen norge æ sjø

Da tenkte jeg det var greit å riste liv i disse slumreforeldrene mine. Kl 4 våkna jeg og fikk komme i senga dems, men kl 5 syns jeg vi harre sovet og sløva nok. Jeg ville opp å leke, spise grøt og kose meg. Fikk til slutt plaga mamma opp og jeg var over hele stua som et lite jordskjelv. Det så i allefall ut som det hadde vært et lite jordskjelv på stuegulvet. Var visst leker og ting over alt sjø. Men det er da alltids noen som rydder opp, er det ikke? Mamma og pappa heter de (les mamma)

klatre på mamma er gøy

må kose litt også:)

attack!!!

sjå litt meir tv ja:) lit'n tv slave mon tro?

Etter litt herjing i stua, litt grøt og melk fant jeg ut at kl 5 kanskje var litt i tidligste laget og sovna i 8 tiden. Sov helt til kl 10. Da stod også pappa opp. Mamma hadde fyrt i ovnen så det var så godt og varmt i leiligheta da. Bra det for pappa er litt pjusk om dagen. Lurer på om han har fått influensa stakkar. Bra han skal til legen i morra så vi finner ut hva det er for noe og kanskje han kan få medisiner også og bli frisk snart. Må innrømme han er litt daff kjedelig om dagen. orker ikke leke noe spesielt eller hejre med meg. men mamma herjer jo en del med meg da så jeg er fornøyd med det.

Dagen har gått med til masse leking og jeg øver meg stadig på å stå på knærene, krabbe og komme meg opp i høyden og over alt hvor jeg ikke har vært før. Alt er så mye mer spennende når man når ett hode lenger opp. 

Etter masse kos, leking, mat og enda en dupp dro mamma på trening. Tror hun trengte komme seg litt ut, men bestemor kom på besøk så jeg fikk herja med henne jeg. Det er like stas hver gang. Hun stod for kveldstellet og grøten og la meg i dag. Kjempekoselig. 

Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar