lørdag 6. februar 2010

Min første Aketur

I dag har jeg vært på min første aketur. Måtte jo teste det tøffe akebrettet jeg fikk av Bestemor i går.
Må innrømme at jeg ble litt søvning av den turen, jeg. Fikk jo masse frisk luft og snø under vingene eller armene var det visst. Jeg har jo ikke vinger vett. Men det føltes nesten som jeg fløy over snøen. Det var veldig spennende og gøy i begynnelsen, men så syns jeg vel mamma og pappa kjørte litt for sakte kanskje. Men jeg satt å titta og fulgte med på hele turen. Det blir nok flere turer og kanskje vi tør å kjøre litt fortere da:)

Ellers har vi vært inne å kosa oss i dag. Ikke hatt noen store planer. Vi har spist, vært en liten tur ut som sagt og innom butikken, lekt masse, sovet, sett tv og kosa oss masse.
I morra får det heller bli litt mere farting og planer. Så tar vi det heller mere rolig denne lørdagen:) Trenger det også.

en ting jeg gjorde i dag da var å ta fjernkontrollen ned fra bordet og skiftet kanal helt på egenhånd. Weeeeee for meg. Mamma og pappa var ikke så fornøyde men syns jeg var flink da:)
skifte kanal er ingen sak, bare å trykke på knappene det vett. Jeg svitsjet mellon Nrk kulturnytt og tvnorge og Ugly Betty
Må smakes litt på også

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar