søndag 31. januar 2010

Kosehelg i Tofte


Ja, jeg har virkelig kosa meg masse hos mormor og morfar. Jeg har badet to ganger, lekt masse, fått masse kos, herja litt og tulla med Balder. Jeg har vært med mormor på jobb, det var ikke så morsomt, men ingenting er morsomt når man er trøtt.
Men å bade er kjempegøy. Jeg er så glad i vann. Kan nok ha noe med babysvømminga og all dusjinga å gjøre det. For da jeg merka at Mormor tappa i vann i badekaret og begynte å skifte på meg skjønte jeg at jeg skulle bade og ble helt i hundre. Bada lenge med Tante Alexandra første kvelden også lenge med Onkel Stian andre kvelden. Snakk om luksus a gitt.



Matlysten min har kommet seg og jeg har spist mer enn siste uka i allefall. Men middag er ikke helt kult om dagen. Den bare rynker jeg på nesa av og nekter med hele meg. Gi meg heller ei brødskive med leverpostei. Kommer seg sikkert med middagsspising igjen også når kroppen er helt tilbake til normalen.

veldig konsentrert på lekinga her og sjekk stilen a:)

Alt i alt har helga vært helt fantastisk og jeg har storkosa meg. Var lissom ikke så viktig å dra hjem igjen sel vom det var godt å komme hjem og ett gledelig gjensyn med leker og senga og vogna. Det var koselig å se mamma og pappa igjen også. Jeg smilte stort da de kom å hentet meg. Men jeg gleder meg allerede til neste gang jeg får være hos mormor og morfar:)

2 kommentarer:

  1. Det er alltid så koselig å ha deg her, vi er alle litt surrete når du er her. Klesvasken blir glemt og jeg storkoser meg selv om du våkner veldig tidlig. Vi voksne er ikke alltid enig om å stå opp sååå tidlig i helgene. Gleder meg allerede til neste gang du skal være her, om 1 mnd. Det beste og koseligste er jo når du er her hele helgen, så blir vi godt kjent med deg gjennom natt og dag.
    Mange trillioner klemmer og susser fra småtussete besteforeldre. Og jeg får slenge på fra tanter og onkler også.

    SvarSlett
  2. tusen takk for ei koselig helg ja. Nei ikke alltid man er enig om når det er morgen eller ikke men bra det er greit å ha besøk av meg for det om jeg setter døgnrytmen på hodet hos dere. Er vel lett å skjønne hvorfor mamma og pappa er så surrete med disse nettene mine... he he

    Har hatt litt internetttrøbbel her så bildene skal vi prøve legge ut i dag. Fikk ikke til noe i går.

    savner dere alle. Klem fra Aron

    SvarSlett