fredag 12. februar 2010

10 måneder

I dag er jeg 10 mnd. snakk om at tiden flyr altså..

Vi har brukt dagen til å stå opp tidlig og være våken store deler av morgenen. på formiddagen dro derfor mamma, pappa og jeg bort til Sats og trente. Mamma og pappa trente mens jeg skulle være på minisats. Ville ikke helt det i begynnelsen men etter å ha sittet litt hos pappa og sånn gikk det jo greit nok. Og disse foreldrene fikk trent og jeg fikk lekt litt med de andre barna som også ble plassert hos barnepasseren.
se hva jeg klarte helt på egenhånd da. Stable flyet mitt på gåvogna mi. 

Vi dro så hjem og jeg var stuptrøtt, men fikk ikke sove. Reagerte på alle lyder og alt men til slutt sovna jeg da. Pappa dro på jobb mens jeg sov. Mamma og jeg har vært hjemme og rula i kveld. Men jeg er ikke helt i slaget om dagen, hoster fælt og er temmelgi tett i brystet. Men det går da. holdt likevel ikke ut lenger enn tl halv 6 i kveld. Da klarte jeg ikke holde øynene oppe lenger. så vi er litt spente på hvordan denne natta blir.

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med 10 mnd Arongutten! Det var så koselig å se deg igjen- Vi må møtes snart igjen! Miss ya, og god bedring så lenge!

    suss fra T u v a

    SvarSlett
  2. Gratulerer og klem fra Tuva-mormor også!!
    Rakk det akkurat!
    Og håper den dumme hosten gir seg!

    SvarSlett
  3. takk for det. Ja det var kjempekoselig å se dere igjen både Tuva mi og tuva mamma og tuvamormor.

    håper det ikke er så lenge til neste gang

    hosten kommer og går litt men vi tar den med ett smil.
    klem og suss A

    SvarSlett