mandag 15. februar 2010

Lite søvn, medisiner men ved godt mot

Det ble ikke mye søvn på mamma eller pappa i natt. Jeg våknet rundt kl 23 og var veldig urolig. Hadde veldig behov for mammakontakt. Fikk derfor komme oppi senga til mamma og pappa siden mamma hadde litt søvn å ta igjen fra i går natt og den tidlige morgenen. Klarte ikke sove lenger enn til kl 4.45 i morges så mamma fikk ikke akkurat sovet så mye mer i natt. Hun var ikke så blid da vi stod opp kl 6 for jeg hadde prøvd lenge å få henne opp ved å klore litt, pelle litt, klype, lugge og sparke og prøve å åle meg ut av senga på egenhånd. Kom meg ingen vei men etter hvert orket ikke mamma bli plaga mer. He he. så da fikk jeg opp å leke.
Til opplysning er stumpen mye mye bedre. Så A-creme og talkum og litt sink krem i ny og ned gjør virkelig susen:) Nå gjør det ikke vondt å bli vaska lenger. Jippi.

Men resten av formen er så der. Magen er litt mer i balanse men jeg hoster og det surkler i brystet og jeg rister veldig mye på hodet og holder meg til øret. Derfor ble det legebesøk på oss i dag.
Hos legen fikk jeg astmainhalator for brystet og surklinga. Legen syntes ikke det hadde blitt noe bedre siden sist bare verre og vi fikk visst henvisning til en barnelege for å følges opp videre om det er allergi som har utløst det eller om det er astma av noe slag. Håper det hjelper og åpner opp litt. For nå sliter jeg litt med pusten. ikke veldig plagsomt men jeg merker det
I tillegg fikk vi penicilin mot infeksjonen i luftveiene og ørene. Var visst litt rødt i ørene ja. det blir en uke med medisinering. Good luck til disse foreldrene å få det i meg sier jeg bare. Jeg som ikke lar de pusse tennene mine en gang. ja ja det går vel på ett vis. Fikk nå i meg kveldens dose i allefall.


Kvelden gikk og jeg har vært i overraskende god form i hele dag. Litt klaging må jeg få lov til å komme med i blant men jeg har lekt og kost meg med mamma og pappa. Har sett tv, sett pappa spille mariokart. Lekt en del med leker og alt som ikke er leker men ikke de helt store rampestrekene i dag vel og merke.
Innimellom har kroppen vært litt tung å ha med å gjøre så jeg har rulla mye rundt på gulvet og åla meg litt på siden men også vært oppe å krabba litt og øvd meg på å bli like sterk som pappa og ta en push up.

Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar