torsdag 18. februar 2010

9 mnd snakk



Ja, vi kan det for 9 mnd snakk i stedet for kontroll. For vi kontrollerte ikke noe. Kunne jo veie og måle for egen maskin men jeg var såpass trøtt og sliten så vi dro bare rett hjem. Mammane og pappane snakka om søvn, mat, krabbing, sikring av hjem og diverse. Vi barna lekte på gulvet. Jeg syns noen av barna var litt vel skumle og litt for uredde. Ei jente tror jeg klorte mg i øret, jeg forsøkte å si ifra og gråt men tror mamma og pappa bare trodde det ble litt for voldsomt med alle disse barna. Da vi kom hjem så vi at jeg hadde blødd inni øret faktisk.. Det var 6 unger der i tillegg til meg så det er jo litt i overkant av hva jeg har opplevd før. Men jeg ble da litt tøff innimellom og krabba og viste fram mine kunstner, sette meg opp, krabbe litt og prate og åle meg over alt. Jeg forsøkte å ta flaska til han ene men traff han i øyet så jeg var vel ikke noe bedre enn hun jenta jeg heller. Så mange andre barn er litt skummelt men også litt spennende. Jeg fulgte veldig med. 

tar du bilde mamma?
jeg og vil, gi meg det kameraet da:)

mamma har vært litt daff og trøtt i dag og pappa dro på jobb rett etter vi hadde vært på 9 mnd kontrollen. 
Ellers kan vi si at medisinene har gått overraskende bra i dag. Jeg har vel skjønt at de er bra for meg. Gaper opp når jeg får penicilinen men lager litt grimaser da, for godt er det ikke, men jeg kommer ikke unna det. Så man får bare holde ut også går det jo fort over. Jeg er like blid etterpå. Humøret er på topp uansett og formen er ikke så værst den heller. Er ikke så tett om dagen og matlysten den er større enn noen sinne. 
Vi får heller dra innom helsestasjonen en annen dag å måle og veie. Har en mistanke om at jeg har passert 12 kg i allefall. og lengden ligger vel på rundt 73 cm tenker vi. Det er ingen fare for at jeg ikke vokser i allefall. 

En av mine kunster; kaste ball;

Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar