søndag 21. februar 2010

helga



Den har virkelig gått unna denne helga også. Blitt lite blogging, grunnen er ganske så enkelt det at jeg dro til bestemor i går og mamma og pappa hadde fridag helt til i dag på dagen. De dro inn til oslo for å møte kusina til mamma. De skulle også bo på hotellet og sove ut sa de. 

Gjett om jeg har kosa meg masse hos bestemor da. Vi har lekt, tøysa, kosa, og herja som bare bestemor og jeg kan. Og natta gikk veldig greit den også. våkna jo rundt 00.30 men da fikk jeg komme oppi senga til bestemor og sovna igjen. våkna kl 4.30 og da fikk jeg melk og jeg sov helt til kl 7.45. Deilig ja. Tror bestemor var glad for det også. Og formen i dag har vært helt eksepsjonell. Jeg har glisa og ledd og smilt og snakka som en foss. Jeg hyler av begeistring og viser meg frem. Jeg er vel litt sånn vise meg frem vil ha oppmerksomhet modus. og når jeg får det blir jeg jo bare enda mer gira. 

Når mamma og pappa kom hjem fra byen gikk bestemor og jeg hjem igjen. Men vi var ikke hjemme lenger enn at jeg fikk middag, og skift og vi kjørte alle sammen til oldemor og oldefar. Der ble det jo masse oppmerksomhet og kos og herjing så jeg var helt i hundre hele tiden. Blid som ei sol og skravlete som ei kaffekjærring. 

Plutselig hadde helga gått unna og det var tid for å komme seg hjem, ta medisiner, spise grøt og drikke melk, få på pysj og sove for natta. I morra er det tilbake til hverdagen. 
Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar