torsdag 11. februar 2010

host host.



Jeg hoster litt om dagen. Og det er litt irriterende. Men ikke fullt så irriterende som når mamma ligger å drar seg og sover mens jeg vil ha ny bleie. Derfor vekket jeg henne ved å sette meg med bæsjebleien rett oppå ansiktet hennes i dag. Da endelig tok hun hintet og stod opp og jeg fikk ny bleie. og når man får ny bleie kan man bæsje mer. Herlig.
Pappa har vært på dagvakt så mamma og jeg har kosa oss hjemme. Mamma er litt bedre i bekkenet men jeg begynner å ane et snev av den forkjølelsa pappa har slitt med. Så det er vel min tur igjen nå da. Men hoste eller ikke vi gikk oss nå en tur på tveitasentret og besøkte Tina.

Ellers har vi lekt masse, lest bøker, sett tv og jeg har hjulpet mamma å lage middag. Pappa kom hjem fra jobb og da ble det enda mer herjing og leking med han. og like mye hosting som leking. Aktivitet=hosting har jeg funnet ut. men artig læll da.
Da vi skulle spise middag kom bestemor på besøk igjen vett. Utrolig koselig. Jeg smilte fra øre til øre og resten av kvelden var det bare bestemor som gjalt. Hun prøvde å behandle meg med det apparatet hun skulle behandle mamma med også men jeg var mest interessert i å se på det og hun skulle i allefall ikke få ha det foran på brystet mitt. På ryggen gikk det greit men ejg merka at hun drev på med noe så da måtte jeg sjekke hva det var. Kan man kalle med litt sta kanskje? tja det skal vi bli to om.
jeg testa litt av maten som de voksne spiste. Men var ikke helt middagssulten i dag. men grøten var helt grei den til tross for sår hals.
liker meg under stuebordet.

deilig å være nesten naken også. måtte ha på bleie 
for mamma var redd jeg skulle tisse på gulvteppet... makan!

og mamma og pappa kunne fortelle at jeg lo høyt i søvne i kveld. Må være fordi jeg drømmer om hvor gøy bestemor og jeg har det når vi er sammen.
ser værmeldinga før jeg skal legge meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar