lørdag 27. februar 2010

I like to move it, move it



I dag har mamma og jeg vært hjemme alene på dagen, og skal si det har gått unna her i dag. 
Pappa måtte jobbe litt så jeg vekket liksågodt mamma like før pappa skulle stå opp jeg. På den måten fikk jo vi en del ut av dagen også. Mamma syns det var litt i tidligste laget da men, hun om det sier jeg bare.
I dag har jeg fortsatt med rampestrekene mine, har pella litt på playstation, på getboksen, på ovnen, ting på bordet og masse mer som jeg ikke husker i farta. 


åh var det rene klær i denne ja?

ædda bædda

den tunga har vært ute i hele dag. 

Jeg reiste meg faktisk opp ved tv benken i dag for første gang, Stod så fint og fant ut at da rekker jeg jo bort til enda mer enn når jeg står på knærene. 

får tak i den om jeg strekker meg "litt" til!

Men jeg kan være litt bajas og litt for aktiv tror jeg, fikk nemlig et litt hardt hodestupskmøte med badegulvet da mamma skulle skifte på meg, Det gikk jo fint, men jeg skvatt litt og fikk litt vondt, heldigvis var det ikke høyt, men mamma som hadde forsøkt og holde meg fast så jeg ikke skulle falle var temmelig skjelven etter denne hendelsen. Mødre vett. Ble en telefon til legevakt og til pappa, men jeg var jo i helt fin form så vi skulle bare observere om jeg endret meg. Men jeg kastet ikke opp eller var trøtt så de trodde ikke det var hjernerystelse i allefall. heldigvis.

Selv om mamma og jeg har kosa oss masse og tulla masse i dag var gleden stor da pappa kom hjem. Jeg gliste fra øre til øre og måtte herje litt med han også. Mamma dro en tur i butikken også var det tid for middag. Heldige meg fikk til og med dusje sammen med mamma før jeg skulle legge meg i kveld. Det kan godt bli en kveldsrutine for min del. koselig det.

Blogglisten

2 kommentarer:

  1. Jeg må si det er mange morsomme bilder av deg nå, Arongutten min! Du er litt av en gjøgler! Åh..nå må vi få til å møtes snaaaart...bare de foreldrene blir friske....

    Så du tok turen ut fra stellebordet i dag? Bra det gikk bra altså- jeg vet alt om det å være aktiv og sprelledokke! Ikke lett ikke!

    nuss fra T u v a

    SvarSlett
  2. Tuva miiiiiiiin:)
    he he, ja jeg kan å få alle til å le og det er veldig gøy å rekke tunge. Veldig morro gjøre nye ting, ikke fullt så morro å stupe ned fra stelleplassen nei, verst for mamma da men. bra det gikk bra tross alt. heldigvis

    Ja, vi må bare møtes snart. savner deg masse. Og du nå klarer jeg å reise meg opp så nå går det unna her vet du:)

    stor klem og nuss fra Aron

    SvarSlett