mandag 22. februar 2010

På flørter'n



Kan vel si jeg har vært litt på flørter'n i dag. Har nemlig vært i Vollen og hilst på Mari og de skjønne tvillingjentene Emilie og Julie. Det var koselig det. Jeg syns det var utrolig spennende med disse to jentene altså. Jeg vil ta på de, men mamma syns jeg er litt for hardhendt til at jeg fikk helt lov til det. Og spesielt etter jeg la begge hendene på ansiktet til emilie så fikk jeg ikke lov til å kose så mye med med de. Men vi prata, lekte og kosa oss for det vi da. 
Mamma og Mari prata og så ut til å kose seg masse de også. Timene flyr når man har det koselig og plutselig skulle vi hjem igjen. Jeg sov begge duppene mine i bilen i dag. Det ble litt i minste laget på vei hjem, derfor var jeg ikke helt i slaget, men etter litt søvn i vogna og masse mat var jeg i turbohumør igjen.  
Rakk å gjøre en del rampestreker i dag også

henge på komfyren

bare leker litt her da men legg merke til stilen og at jeg sitter på knærene. 

vi har fått sikring på døra, vel den var ikke akkurat 
så vanskelig å få løs, så den var jo nyttig gitt

Pappa og jeg kosa oss på kvelden hjemme mens mamma dro å trente litt. Vi koser oss masse vi gutta sjø.

sjekk sveisen- er det ikke han fra raske menn a??
Blogglisten

2 kommentarer:

  1. Fantastisk positur på Aron på et første bildet! :)

    SvarSlett
  2. jepp ikke rart det med to sånne skjønne jenter sammen med meg. må jo strike a pose vett:)

    SvarSlett