mandag 8. februar 2010

ny uke igjen

Skal si helga går fort altså. Nå var det mandag igjen da. Vi lurer litt på om det jeg plages med på natta rett og slett er voksesmerter. Litt vanskelig for meg å si for jeg vet jo ikke hva det heter. Men det hjalp i allefall at mamma masserte leggene mine. Tror hun husket at hun hadde veldig mye voksesmerter da hun var lita jente. Derfor sov jeg litt bedre i natt heldigvis. Men kl 6.45 var jeg klar for å stå opp. Mamma og jeg lot pappa sove ut i dag da. Han skulle jo på jobb i kveld. Litt småforkjøla har han også blitt stakkar papsen.

I dag har jeg vært i ett leke eldorado i stua. Vi fikk med oss masse leker av Veni. Så nå er det mere leker i stua enn det er møbler tror jeg. Leker i fleng så jeg klarer nesten ikke velge hvilke jeg skal leke med vett. Som mamma og pappa sier; er jeg helt propell. Og flertallet av lekene lager masse lyder, til mamma og pappas store glede... vel.. Er ikke alle foreldre glad i bråkete leker? Alt for å glede barna, sant? Morro er det i allefall.

Dagen har gått med til leking og leking og atter leking. Pappa dro på jobb og jeg tok meg en laaaaang dupp. Blir sliten av å leke vett. Sov i 2 1/2 time jeg. Da jeg våkna var det tid for middag, så en tur på Tveitasentret. Der hilsa vi på Tina. Lenge siden vi har sett henne nå siden hun har vært på ferie

i morra har jeg hørt rykter om at pappa og jeg skal rocke her hjemme alene mens mamma er i asker og har noen avtaler.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar