tirsdag 9. februar 2010

Daddyday

I dag hadde mamma så mange planer og ting hun skulle rekke at vi fant ut det var best at pappa og jeg var hjemme mens hun gjorde det hun skulle gjøre. Ikke meg imot. En hel dag med pappa helt for meg selv er jo så kult. Vi har lest bok, kjørt Ole brumfly, trilla ball, herja, spist, sovet og kosa oss masse. Når mamma kom hjem sov jeg min andre dupp.  Har sovet bra i dag, I natt gikk det også bra forresten. men jeg var våken litt rundt 22-23 tiden. Men så sov jeg til kl 5 og fikk komme i store senga da og sov til kl 7.

Resten av kvelden har mamma og jeg herja masse. Jeg har hjulpet henne å lage mat, og lekt masse med alle lekene. Jeg klarer fortsatt ikke helt å velge hvilke jeg skal leke med så jeg leker litt med alle på en gang jeg. Har vel fått noen favoritter allerede tror jeg.


lekeeldorado

I dag smakte jeg på middagen mamma hadde laget og den falt i smak. Dermed har jeg faktisk spist dobbel middag i dag. he he. snakker vi ett lite matvrak her... trallallla. Var ikke nok med at grøten gikk ned på høykant en time etter middag eller tett etterfulgt av ei stor flaske melk. Mat er livet.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar