mandag 15. februar 2010

Gratulerer med morsdagen, mamma

I går var det morsdag. Rakk ikke blogge da men tar det igjen i dag med en oppdatering fra i går og et nytt fra i dag senere i kveld.

Dagen startet forholdsvis tidlig i går, søvn og natta er ikke helt min greie om dagen. I tillegg plager denne såre stumpen meg noe innmari. Tror mamma og pappa har veldig vondt av meg go de gjør jo sitt beste for at det skal bli bedre. Vel en deilig ting er at jeg får lov til å åle meg bleie løs rundt på gulvet og bæsje og tisse akkurat som det passer meg, litt kaos og tørking, vasking og oiing blir det jo selvfølgelig men det er litt av retten man har med sår stump. Er det ikke herlig? Aner vel slutten på den friheten siden jeg begynner å bli bedre. Men heller en frisk og leget stump enn dette marerittet vi har hatt altså. Det er ikke godt nei.
så mye spennende å se på

Hallo???

Men morsdag ja. Siden pappa skulle jobbe og det i tillegg var Valentinesdag og fastelaven i går tenkte vi feire det  hele i dag vi siden pappa har fri. Men jeg feiret morsdagen i går vet å krabbe mine første "krabbesteg" Hurra for meg. Har virkelig begynt å skjønne den krabbinga nå altså. I tillegg tar jeg den helt ut å dytter meg opp i push up stilling. Jeg er så sterk vett. Setter meg nesten helt opp uten hjelp også. Så nå begynner det å skje ting her og jeg er aldri så lite stolt over det jeg får til også.

Krabbe litt:


Da pappa dro på jobb dro vi liksågodt på besøk til bestemor. Vi hadde nemlig ett bestemorskort til henne som hun fikk. Og vi fikk middag og fastelavensboller. Jeg fikk til og med smake bolle og det var bare nammis altså. Give me more sier jeg bare.  Men fikk ikke mer, de skulle på død og liv putte i meg grøt og da ville jeg ikke ha grøt. Herlighet kan ikke gi meg bolle først også komme med fullkornsgrøt etterpå og bare regne med at jeg tar det for god fisk lissom. Hallo? Begynte å bli litt trøtt også så jeg fikk helskift og kveldsstell hos bestemor før vi tusla hjem. Var kjempefornøyd over bestemorsbesøket. Jeg fikk herja, lekt, ledd masse, kosa masse og tulla masse med bestemor. Hun er så morsom altså. Tror hun syns jeg er litt morsom også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar