lørdag 6. februar 2010

kuler'n m bestemor


I går gikk også dagen i ett i følge mamma. Det var mamma sin tur å få sove litt lenge men jeg vekket ikke pappa før kl 8.30 da så han kan ikke akkurat klage på lite søvn han heller. Det var verre med natta må jeg innrømme, var litt umulig da. Var nok magen som ikke samarbeida og hadde litt vondt tror jeg, eller jeg var bare trøtt. Egentlig ikke helt sikker, men sovna nå rundt midnatt igjen, grei som jeg er.

Pappa og jeg lagde frokost, lekte litt med lekene, spilte mariokart og kosa oss før vi vekket mamma til ferdig dekket frokostbord. Hun er heldig altså.
Så fikk jeg dusje med pappa, alltid en slager det, deretter ble det mere mat og så skulle vi egentlig på sats alle tre. Men da vi fant ut at barnepassen stengte kl 12 ble det så bare pappa dro. Jeg tok meg i stedet en lang dupp mens mamma gjorde husarbeid og trente litt hjemme. Like greit det.
Da pappa kom tilbake ble det litt mere herjing, litt middag og så kom endelig bestemor på besøk. Jeg hørte at det var henne før jeg så henne og storgliste. Og gliste om mulig enda mer da hun kom inn i stua. Resten av kvelden gikk med til masse bestemorkos, masse herjing og leking. Bestemor hadde nemlig kjøpe en dyrebok til meg og et kjempetøft grønt akebrett. Det skal testes i løpet av helgen. Jeg satt veldig bra i det og var storfornøyd. Bare vent til jeg blir dratt bortover på snøen. Gleder meg. Bestemor er snill altså. Tusen takk.

3 spise spagetti på rappen:)                    (inspirert at Tuvauniversets tre på rappen bilder)


Bestemor og jeg skulle være alene hjemme vi. Og vi kosa oss til tusen. jeg tulla litt og fikk bestemor til å le, tulla enda mer og bestemor lo mere. Like artig hver gang. Knaksje det bor en liten komiker i meg?Mamma og pappa var ute en tur å spilte biljard og bowling og kosa seg. Alle foreldre trenger litt tid til å kose seg de også. Da blir de nemlig mye blidere, mye letter å ha med å gjøre og enda mer tålmodig vet jeg:) så det er en vinn vinn situasjon for meg. Selv om jeg tror jeg trakk det lengste strået som fikk en hel kveld med bestemor.


3 på sjarmørrappen:

Til slutt tv slave-hvorfor ha lekene riktig vei?-med surleppe-bilde





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar