søndag 7. februar 2010

racerdag

Oi oi oo denne dagen har virkelig gått unna. Vi startet på en allerede kl 5.30 i dag. Pappa fikk den store æren av å stå opp sammen med meg. Mamma var litt småuggen form. Jeg får vel bare innrømme at dette ikke er den beste natta vi har hatt. Ett eller annet var helt feil og plagsomt fra kl 22.30 -2 i natt og når jeg endelig sovna så holdt det å sove til kl 5.30. Da ville jeg leke og herje og ksoe meg i stua. Får håpe neste natt blir litt annerledes.

Mamma har vært litt småamper og pappa er bare trøtt. Sånne foreldre er litt kjipt altså. Men mammas humør ble bedre etter en treingstur på sats. og pappa var ikke fullt så trøtt etter noen timer hjemme alene. For etter treninga til mamma dro hun og jeg til Tuva og Marianne for å feire Tuva som blir ett år i morgen. Stor jente  har hun blitt nå. Hos Tuva og co fikk vi møte noen kjente fjes on noen litt ukjente selv om vi har hørt mye om de fra Tuva og Marianne da. Det var familien til Tuva også var selveste Camilla og Ola der også. Så jeg hadde to lekekamerater der i dag. Til tross for at lekene til tuva var mest interessante så kikka jeg nå lit tpå Ola og Tuva som gikk rundt og gjorde masse ting jeg kunne tenkt meg å gjort også.
Vi fikk servert pølser, kaker og brus og det var en kjempekoselig feiring. Vi dro hjem igjen og rett til Fadder Veni. Der fikk vi servert middag. Jeg lekte masse med Philip og Madelene, det var morsomt. Og jeg fikk elke med mange nye og bråkete leker. Jeg var til og med så heldig at jeg fikk arve mange leker og masse klær. Så nå blir det enda mere lyder i heimen. Gleder meg til i morra når jeg skal teste ut de lekene altså. Men som sagt dagen har gått i rakettfart og det blir fort sent når man har det koselig, gjør masse og er på farten. derfor ble det grøt hos Veni, litt soving i bilen, skifting og stell da vi kom hjem, så flakse melk og rett i seng. litt senere enn vanlig men vi satser på at det ikke gjør noe. Vel mamma og pappa satser på at det ikke gjør noe vil jeg vel si. Vi får se i natt da vet dere.
Tuva fikk så mange fine leker i bursdagsgave som jeg gjerne ville teste ut også. 

barsel/riksteatergjengen:) 
f.v: mamma/meg, Marianne/Tuva, Ola/ Camilla

Bildene har vi fått fra Tuvauniverset og de er tatt av Marianne

1 kommentar:

  1. Hei Aron og Wenche!!

    Var kjempe koslig å se dere igjen i dag. Blir for lenge mellom hver gang, men tida flyyr.. Du har blitt en stoOor gutt Aron, kommer deg fremover og greier.
    Håper vi sees snart igjen!

    Ola og Camilla :o)

    SvarSlett