tirsdag 26. januar 2010

snufselufs..


Har blitt litt småsnufsete jeg. Det bare renner og renner av nesa, jeg nyser og nyser og hoster og hoster. Litt daff er jeg men ikke så daff at jeg ikke kan gjøre rampestreker. Har sjekka ut ovnen, flytta bordet, lest bøker, slamra med døra, gnagd på vaskemaskinledningen og satt meg fast under klesstativet. Men jeg trengte ikke hjelp til å komme meg løs, Det fiksa jeg helt på egen hånd og åla meg fort bort.

Siden mamma og jeg var litt småkalde o gjeg var så snufsete og tett så tenke vi at en dusj kanskje hjalp. Hadde ikke noe feber så da gikk mamma og jeg i dusjen. Jeg storkosa meg. Satt å lekte med noen leker, shampoflaska og dusjsåpa var veldig spennende, Innimellom kikka jeg opp på mamma for å se hva hun gjorde også gliste jeg. Vann er bare deilig. Fikk en vaskeklut  på ryggen så jeg holdt meg varm og vi ble varme og gode begge to. Nesten litt for varm ble jeg da. småsvetta etter jeg hadde blitt tørka og fått på rene nye klær. Men det hjalp litt på dagsformen, for det ble full rulle fram til duppen min.

Operasjon; komme seg løs fra klesstativet på egenhånd:)

Ingen sak det vel

Pappa kom hjem fra jobb og vi spiste mat. Mamma og Pappa spiste havregrøt mens jeg fikk en brødskalk.  Jeg hadde nettopp spist middag sjø. Men det så så utrolig spennende ut det mamma spiste. Måtte bare sitte å beundre henen med et stort smil. Pappa prøvde å få kontakt med meg men det gikk ikke. Jeg var helt inni min egen verden og lurte fælt på hva mamma spiste. Fikk smake men da brakk jeg meg så den havregrøten kan de få ha for seg selv.

Ble litt mer snørrete og småpjusk på kvelden og trengte sårt et pappa og mamma fang å sitte i og sovne i. Var ikke helt greit å ligge i senga si men jeg tror de lurte meg oppi senga etter jeg hadde sovna tilslutt.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar