lørdag 9. januar 2010

20 kalde, pakke i posten og sitte inne å titte på tv dag

Vel vi har ikke sittet inne hele dagen da. vi var en veldig kjapp tur på senteret også. Bare for å komme oss litt ut av leiligheta. Pakket oss godt inn med ul, flece og bobledress og tok på den tjukkeste lua, votter og hals og ble plassert i dunposen. Og jaggu var det kaldt ute men likevel så utrolig flott. Sola skinte og det var så vakkert ute. Jeg storkoste meg i vogna den lille turen til senteret. På senteret møtte vi pappa som hadde gått seg en lang tur i det fine men dog kalde været. Måtte handle inn litt middag og det vi eventuelt skal ha til i morra, kikke litt og ellers slå ihjel litt tid. 
fikk meg en hyggelig overraskelse da vi var i postkassa også. Der var det nemlig en pakke fra skjønneste Tuva mi. Og gjett hva jeg fikk da. En råtøff strømpebukse med antiskli på knær og føtter, så nå skal det krypes til den store gullmedaljen. på rompa står det krype også. Tusen takk Tuva mi:) Den var kjempetøff.

Hjemme har vi lekt masse med det tøffe fly/bilen min, pella litt på ting som ikke er lov å pelle på, spist mat, kost meg i fanget til mamma og pappa, sovet litt (men bare litt), sett på mamma og pappa spille mario, sett mamma spille mario og kløne, sett barnetv og prata masse. det er så gøy med den lyden som kommer fra meg selv.

I dag testa vi noe nytt. Jeg fikk sitte i dusjen og dusje sammen med mamma. Det gikk kjempegreit det. jeg koste meg med badeleker og dusjstrålene som så vidt kom over meg. Mamma tok meg opp noen ganger så jeg fikk leke litt med vannet i hendene og kikke på dusjstrålen og pelle litt på shampoflasker og såpa men det var stas å bare sitte i dusjen også. Så det kan nok hende det blir gjentatt når vi er alene hjemme og ingen kan stå klar med håndklede så man får dusja ferdig alle sammen.  smart sjø.

Man blir fryktelig trøtt av å dusje da. litt hyper av å være litt for trøtt også. men etter å ha sløvespist grøt og skifta til pysj våkna jeg litt og hadde veldig lyst til å leke. men det var visst ikke helt populært.. skulle visst roe ned litt før natta. kjipinger sier nå jeg bare. men jeg sovna nesten før jeg ble lagt i senga.

1 kommentar:

  1. Oj oj ooooj, for en herlig gutt! :-)) Artig å lese bloggen - mi Maja er nesten like gammel! Hehe, artig bloggnavn også!

    SvarSlett