mandag 18. januar 2010

Den andre tanna

Hanne og jeg herjer litt på restauranten:)

Plutselig hadde den andre tanna dukket opp i løpet av natta også. Det forklarer jo den dårlige dagen i forrigårs. Er ikke greit å være så blid alltid når ei tann prøver å bryte seg igjennom tannkjøttet. Men det har vel noe med at ingen får se noe inni munnen min så da er det ikke greit å vite om det er ei tann der heller ikke. Men i dag viste jeg fram den nye tanna og da falt bitene på plass. Men ellers har det ikke vært noe å si på humøret i dag i allefall. Jeg har vært blid fra morgen til kveld.

Pappa og jeg var så snille å lot mamma sove litt lenger i morges. Fikk høre noen rykter om at hun sovnet på gulvet i går kveld da hun så på pappa spilte playstation. Ja, du leste riktig, på gulvet. Og etter litt herjing fra meg på natta og i allefall forrige natt trengte hun vel litt mer søvn. Greie gutter som vi er lot vi henne sove, lagde frokost og vekket henne med ett stort smil. Hun ble kjempeglad til tross for at hun fortsatt var litt trøtt.

Vi hadde en rolig formiddag da og fikk tatt igjen litt av søvn og energi. Fikk dusje sammen med pappa i dag også. Alltid en slager å dusje. Skulle vært fisk jeg vett:)

Etter litt lunsj og litt melk dro vi nesten samtidig med pappa. Han skulle på jobb og vi skulle noen ærender i byen før vi skulle møte Hanne, søskenbarnet til mamma. Vi rakk ingen av ærendene siden t-banen stod i en time. Men vi fikk da gjort noe mens vi rusla å senteret. Jeg skulle vel egentlig sovet min andre dupp men det var så mye spennende å se på vett. Og på t-banen, som endelig kom etter en halvtime, var det mange spennende folk å se på. Siden jeg ikke ville sove selv om jeg var trøtt dro vi rett og slett bare rett til jobben til pappa for å spise middag og så for å møte Hanne. Det var stas med Hanne ja. Hun herja litt med meg og tulla masse med meg og leken. Jeg lo høyt på restauranten vi var på. Så høyt og masse at de andre som var der kikka fælt og syns jeg var morsom.) Alt for å glede andre.
 Vi gikk innom å hilste på pappa på vei hjem. Han fikk ett stort trøtt glis. For nå var det langt over leggetid for meg. Jeg holdt ut til vi kom til t-banen. Og sov helt til vi kom hjem, fikk grøt og melk og skifta til pysj så var det rett i seng.

snakker vi luesveis?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar