torsdag 7. januar 2010

brrrrrr....


Det er kaldt om dagen, og kaldere skal det visst blir... Derfor har vi begynt å fyre i peisen nå. Det er veldig spennende. Masse stilige flammer vett.
Til mamma og pappas glede sov jeg til kl 6 i morges. Pappa og jeg stod opp etter ei flaske melk en liten dupp til og litt kloring og plaging av mamma. Lot derfor mamma slappe av en halvtime ekstra før frokost. Er vi ikke snille?
Leser flittig:)

ble bare lagt her, men det går bra vett:)
Koser med pappa
Vært litt rydding i heimen her i dag. Pappa har plassert all julepynten i kjellerboden, mamma har rydd ai klær og i klesskap og jeg har lekt litt med det jeg har funent og fått tak i ,s pist litt og tatt meg en aldri så liten dupp. Må innrømme at soving har det vært lite av på dagen i dag, men ejg sov jo mye natt til i dag da så det får holde.

Etter lunsj ble det tid for en ltien tur på senteret. Pappa gikk seg en tur ute i de mange kalde, mens vi fant ut at vi ville holde oss innendørs. Tusla derfor rundt på senteret og kikka, hilste på Tina og sjarmerte en haug med damer. Det er jeg god på. Jeg bare gir de mitt aller beste smil også smelter de helt.

koser meg med ei flaske melk i armkroken til bestefar.

Da vi kom hjem kom bestefar på besøk. Han hjalp oss litt med å få fyr i ovnen. Da ble det fort varmt i heimen skal jeg si. Satt å kosa meg litt i fanget til bestefar, fikk ei faske melk og sovna. Jeg er litt anti middag om dagen så det går en del flasker melk. mamma snakker om en av de fasene jeg kanskje er igjennom. Jeg vil i allefall ikke ha den ekle middagen de serverer. derfor snurper jeg sammen munnen og dytter bort den ekle maten med hendene så den havner på gulvet, stolen, bordet, kjøleskapet, tja over alt. Sånn går det når de absolutt skal prøve meg på nye ting med ekle klumper i..
tittei

Bestefar dro hjem da jeg sov duppen min. Så kvelden gikk emd til litt herjing, leking, kikka på mamma som spilte mario og pittelitt grøt og flaske igjen, før pappa la meg. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar