lørdag 23. januar 2010

Wow, en award:)



Vi har vært så heldige å fått en award av herlige Tuvauniverset. og med den
 awarden fulgte det også en  utfordring i å skrive 7 ting om seg selv og gi awarden videre til 7 andre kreative bloggere.

I denne bloggen så er det da mamma og jeg som står for blogginga så vi begynner rett og slett med meg så kan mamma slippe til etterpå.

* Jeg ble født med hånda på ansiktet og i rakettfart 19 dager før termin. Nærmere bestemt 1.påskedag.
* Jeg har blitt en stor tv slave i en alder av 9 måneder. Favoritten er å se pappa spille mariokart.
* Jeg er veldig glad i dyr, spesielt hunder (Balder, hunden til mormor og morfar), andre barn og levende lys og hellers lys i taket.
*Jeg er halvt Trønder, halvt Østkantgutt. og arvtaker av det flotte stedet kalt "Nabben" i Finnskogen:)
* Jeg digget pokerface sangen da jeg lå inni magen til mamma. Den var like spennende da jeg kom ut også.
*Jeg ble kalt prinsessa da jeg lå inni magen, fordi mamma og pappa fikk beskjed om at jeg var jente, men etter en ekstra ultralyd fikk jeg endelig være den gutten jeg faktisk var og ble kalt prinsen. De rosa klærene ble også bytta til mere guttevennlige klær.
* Jeg er stort sett blid og fornøyd og en skikkelig stodsjarmør. Jeg sjarmerer alle på min vei og alle syns jeg er så blid. Defor kaller de meg sola:)

Er jo mye mer man kan skrive her men nå er det mammas tur.
*Jeg har reist land og strand rundt i Norges flotte land og jobbet med Riksteatret. Jobben fikk jeg egentlig etter en liten spøk og et tulleforslag. Men med mangel på tekninkkere ble det jaggu alvor av saken.
*Jeg skulle bli kunstner da jeg var lita eller, interørarkitetk eller flyvertinne, i senere tid har drømmen vært å bli skuespiller. 
*Fant ut at jeg var gravid med Aron 4 dager før jeg begynte på teaterskolen, 2 dager etter en operasjon, en drøy måned etter Magnus og jeg flytta sammen. og etter vi hadde vært sammen  i 4 måneder. :)
*Jeg har fjernet galleblæra, mandlene og har fiksa et utrolig stort åpentrom mellom fortennene... Men aldri brukket noe som helst.
*Jeg er utrolig mørkredd og husredd og skvetter veldig lett hvis noen kommer litt brått på meg. Jeg kan godt slå i redsel eller forsvar. Noen ganger kan jeg skremme meg selv, men likevel elsker jeg skrekkfilmer.. skjønn det den som kan
*Født og oppvokst i Rissa, (lita bygd i Trøndelag)og bodde der sammen med pappan min fram til jeg var 13, da flytta jeg til mamma i Asker. 
*Jeg kan være en skikkelig nerd og henge meg opp i ting, blir utrolig sint når jeg taper eller ikke får til det jeg vil, men jeg er aldri langsint og jeg er vel en liten perfeksjonist og hater å komme  for sent og ha dårlig tid.


Vi sender denne awarden videre til 

1 kommentar:

  1. Hei Aron og mammaen!!
    Har du fått Award du, ikke værst!! Gratulerer!! Endelig har mamma klart melde seg inne så vi kan kommentere alt spennende som skjer i livet deres :o)
    Håper vi sees snart!

    Ola og mamman :o)

    SvarSlett