tirsdag 19. januar 2010

hit og dit og bajas i senga


I dag har vi vært på farten igjen.
Sammendrag av dagen kommer her: Dro innom skolen der mamma gikk før, hentet ett brev der, kjørte til Asker, sjarmerte psykologen til mamma, var innom butikken, byttet klær på H&M, fikk mange nye fine klær til sommeren, fikk også med oss de klærene vi bytta inn av en heller annen grunn. Dama i kassa var nok litt vimsete, dette oppdaget vi først da vi kom hjem da for sikkerhets skyld. Kjørte til Mari og sjarmerte henne, sjarmerte tvillingjentene, Julie ble litt skremt og begynte å gråte, Emilie syns derimot jeg bare var kul og smilte. Spiste mat, sov litt, herja, spiste mer, herja mer, dro hjem, sov litt i bilen, kom hjem, spiste grøt, skifta, bæsja, skifta, herja masse i senga, fikk melk, herja enda mer i senga, ville ikke sove, fikk sitte i fanget til mamma og sovna der.

Det var vel en kort oppsummering av en aktiv dag.
Vi har kosa oss masse hos Mari. Tvillingjentene hennes er jo bare så søte. De har virkelig blitt store nå altså. Bilen har oppført seg eksemplarisk og vi har rukket det vi skulle rekke uten for mye stress. Jeg storkoser meg jo i bilen, Sitter å kikker på bilene, himmelen, hører på alle lydene, døser av til bilristinga, prater litt og synger litt og bare hygger meg.

Pappa skal jobbe i kveld og i morgen tidlig så han ser vi ikke før i morgen ettermiddag. blir ekstra koselig å se han igjen når han har vært borte så lenge.

Tror det blir litt roligere aktivitetsnivå i morgen da. Eller det vil si på fartinge, jeg skal jo åle meg rund tover alt og gjøre masse rampestreker. I dag fant mamma ut at hun måtte fjerne uroen som hang over sengen min for den fikk jeg tak i og skulle leke med i stedet for å sove. Men sprinkelbeskytter kan også lekes med og det å putte føttene ut gjennom sprinkelen eller pelle på de og smake på de er også kjempegøy. Mye man kan finne på når man er overtrøtt sjø.

Avslutter bloggen i dag med 3 bajas i senga bilder:)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar