lørdag 2. januar 2010

Den første tanna


2.januar kom altså den første tanna. Ingen av oss som merket noe spesielt egentlig bortsett fra at jeg sikla noe utrolig i går kveld. I løpet av natta hadde jeg grodd ei tann. Mamma merka det plutselig at det ble en merkelig skrapelyd i skjeia når jeg fikk lunsj. Nederst til venstre stakk det opp ei lita tann og den hadde kommet godt fram også. Full jubel i heimen. Endelig kom tanna vi har trodd skulle kommet så lenge. he he

Vi har tilbrakt natta og dagen hos mormor og morfar. Jeg har herja med onkler og tanter, plaga mormor og morfar litt på natta og mamma har sovet lenge og lenge. Pappa er på jobb så han skal vi hente i ettermiddag på vei hjem igjen. Nå er det  hverdag igjen og jul og nyttår er over. Januar og ett nytt år skal fylles og vi er i full gang. Ålinga går som aldri før og jeg er over alt, til og med der jeg egentlig ikke får lov, så når julepynten blir pakka ned så blir nok hjemmet sikra litt mer enn det er per dags dato. Snakk om å utsette ting til man må. Lenge leve latskapen men den kan man fort brenne seg på med en krabat som straks krabber. 
Jeg sitter som en konge og balansen er det ingen ting å si på. favoritten er fortsatt å hoppe i fanget. 

2 kommentarer:

  1. Grattis med tanna Aron! Og godt nytt år til deg og familien din :)

    Klem fra Tuva-mormor

    SvarSlett
  2. takk for det. godt nyttår til deg også:)
    klem fra Aron

    SvarSlett