onsdag 13. januar 2010

9 mnd og blogg fra i går



I går var jeg 9 måneder. Skal si tiden går fort. Nå har jeg levd lenger utenfor magen til mamma enn inni. Jeg kom jo 19 dager før.
I går var vi en liten tur på helsestasjonen. Da benyttet vi anledningen til å veie og forsøke å måle meg litt. Problemet var at jeg ikke ville ligge helt stille og mamma hadde ingen til å hjelpe, seg så lengden blir litt på ca'n her
men de vitale målene var
Vekt: 11,350 kg
Høyde: ca 72,5 cm

Like stor og fin gutt med andre ord. Da vi kom hjem fra en litt kjølig gåtur til Haugerud, var det godt å hjem til pappa og til lunsj og inn i varmen.
Jeg kikka litt på tv, lekte litt og sov en liten dupp. Så dro pappa på jobb og mamma og jeg regjerte hjemme. 

Litt fra rampen her:)
leke med gardina? ikke det?

Det som ligger under bordet da? ikke det heller?

Ja, ja, får øve meg på litt krabbing da...

Det ble litt husmorsyssling i dag da. Mamma støvsugde og vaska gulv, Jeg ålte meg etter støvsuger og vaskestav. Utrolig interessant. Vi kosa oss masse hjemme vi. Jeg sov en veldig lang dupp på ettermiddagen, men det stoppet meg ikke fra å sovne til normal leggetid. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar