lørdag 16. januar 2010

Pappa dag

I går var pappa og jeg mye sammen alene.
Mamma dro nemlig tidlig av gårde for å trene på sats. Tror det var fordi hun ikke fikk trent dagen før og trengte komme seg ut litt alene.

Pappa kiler meg...

No problem. Pappa og jeg har kosa oss hele dagen. Vi kjørte ole brum fly, og pappa har fløy litt med meg, vi spiste, jeg har fikk noen veldig nødvendige bleieskift og ellers bare hatt det kos hjemme.

Skal tidlig krøkes som god lesehest skal bli?



Da mamma kom hjem ble det litt herjing med henne også, mere mat men da det var tid for den andre duppen min protesterte jeg veldig. Vet ikke helt hva det var, enten var jeg for trøtt, for sliten, for lei eller om det er noe tenner som plager meg. Jeg ville i allefall ikke sove, heller ikke ligger rolig i vogna mi. Jeg var som en "orm" påstod mamma. Til slutt fikk jeg komme opp, og man prøvde igjen litt senere. da ga mamma opp og pappa tok over. Jeg sovna jo til slutt for en liten stund. Var ikke noe blidere da jeg våkna. Tror alle var litt overraska over humøret mitt på kvelden. Jeg pleier jo å være blid som ei sol. men alle dager er ikke like og selv soler kan ha en dårlig dag.¨Men det ordner seg jo alltid til slutt.
 

1 kommentar:

  1. Helt enig, Aron- soler kan også ha en dårlig dag- og jeg har hatt min dose i dag jeg også... I morra er det sikkert myye bedre!

    : )

    nuff fra T u v a

    SvarSlett