lørdag 23. januar 2010

Nok får være nok altså..


Ja, det er på høy tid at jeg sier ifra. Noen ganger vil jeg bare ikke være med på Sats mamma!!!. Det poengterte jeg i dag med å rase noe skikkelig hos damen på minisatsen. Stakkar hun visste ikk ehva hun skulle gjøre til slutt. Så mamma ble hentet etter 30 minutter. Hun måtte jo dusje da så jeg rasa i dusjen, rasa da hun kledde på seg. Ingen ting som hjalp. Jeg var rett og slett lei og trøtt og plutselig sulten igjen selv om jeg ikke ville ha melken før vi gikk i garderoben så er det vel lov å ombestemme seg eller? Jo, det er det.
Vel, mamma ble nå ferdig til slutt da og jeg fikk melken jeg ville ha og sovna i armene hennes. Merka ikke at hun kledde på meg og la meg i vogna en gang jeg.. 

Vi dro innom pappa på jobben etter treninga, jeg våkna like før vi kom dit. Og pappa trodde ingen ting på at jeg hadde vært i dålrig humør i allefall. For det var ingen ting å si på humøret nå i allefall. Jeg herja, lekte og pella på alt jeg ikke fikk lov til der også. Jeg fant noen kvitteringer, en refleksvest og skoene til hun som pappa jobbet sammen med. Prøvde å rulle bort stolen hun satt på også. Pappa ga meg en appelsin da. Den var populær. Brukte den som ball jeg. trilla den bortover og åla meg etter den. Smakte litt på den og lekte litt mer. Appelsiner kan brukes som leker de også.

Ingen ting å si på humøret når jeg besøker pappa på jobb:
her kan man også skimte de to tennene mine foran nedi munnen:)

Sjarmøren:)

Vel, hjemme igjen fikk vi storfint besøk av bestemor som hadde med middag til oss. Snakk om luksus a gitt. Mamma og pappa var kjempeglade for det.  Pappa var sliten etter jobb og mamma var sliten etter lite søvn og sats påstod hun. Så hva passer vel bedre enn å få deilig hjemmelaget mat servert da:) Jeg fikk ikke smake jeg da, hadde spist middagsglasset mitt jeg. Men fikk ei brødskive å sutte på. Var veldig godkjent den også. Tror ikke jeg hadde likt maten uansett. Er visst litt sær på kjøtt og middagsmat påstår mamma.

Bestemor og jeg kosa oss masse. Lekte, herja, og bare kosa. Bestemor ga meg grøt og skifta til pysj og la meg i dag. Like koselig hver gang. 
Leker med den radiostyrte bilen til pappa. 

Pusse tenner er gøy så lenge jeg kan gjøre det selv:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar