tirsdag 5. januar 2010

besøk av kjærst'n


I dag vi hatt kjempekoselig besøk av Tuva (litjkjærst'n min) og mamman. Verdens herligste mennesker.  Det var fantastisk hyggelig altså. Vi storkosa oss både voksne og vi små. Tuva utforsket alle (nye) ting i stua vår og fikk litt hard sammenkomst med stuebordet men ellers tror jeg det var mye nytt og fint for henne å se også. Vi lekte masse med leker, spiste litt og koste litt. Må jo smånusse og klemme på den herlige jenta vett:) Vel, det vil si når jeg rakk å komme nær henne da. Skal si det går unna når hun krabber og går rundt i racertempoet sitt. Jeg måtte bare se og lære masse. Kanskje kommer jeg etter snart også. Jeg viste i allefall fram mine ålekunnskaper enn så lenge.

Ett aldri så lite bilderras fra dagen:
Tuva er jo så flink til å gå. Jeg ser og lærer

Kose:)

Liten pause?

Må spise litt mens man observerer andre som leker

Tuva fikk låne leken min

Hvem trenger leker når man kan finne stelleting i veska?

Men kameraveska får du aldri

mammane våre prata og kosa seg de også. Skravla gikk og etter hvert som vi hadde spist oss gode og mette, lekt og herja var det dags for en liten tur på selveste Tveitasenteret. Der ble det selvfølgelig litt shopping, var jo tross alt januarsalg:) 

Men en flott dag må jo ta slutt en gang. Tuva og Marianne måtte hjem til pappa'n som var litt småpjusk og syk. Vi ble da igjen på senteret og kikka og venta på pappa. Jeg sovna til slutt av all denne vognkjøringa. Rakk å registrere at pappa kom å møtte oss. Og snakk om å sove lenge på ettermiddagen. Jeg sov i 2 timer jeg. plutselig var kl 18 og jeg måtte få i meg noe middag. Fikk derfor drøyd dagen til 19.30. etter litt grøt, tv titting, leking med mobilen til pappa som spilte så mange morsomme sanger og kos med disse foreldrene så ble øyelokka temmelig tunge.
Koser meg i stolen til pappa

1 kommentar:

  1. Takk for sist kjekken! Så fine bilder du har lagt ut! Du har blitt en skikkelig akrobat du også. Herligt herligt!

    suss T u v a

    SvarSlett