torsdag 14. januar 2010

To Smokk or not to Smokk

Jeg bruker jo bare smokk på natta så derfor ingen bilder av meg med smokk. Men derimot en veldig lite søvning meg som skal sove duppen min. Setter meg heller opp i vogna jeg:)

To smokk or not to smokk, det er det store spørsmålet her. I en alder av 9 måneder har jeg hatet mokken, virkelig hatet. Nei kanskje ikke. Jeg har ikke skjønt smokken er det rette ordet her. Jeg skjønner den vel ikk ehelt enda heller. Men på natta er den god å ha. Jeg er visst ikke sulten på natta. Jeg har bare behov for noe kos. For de siste nettene når jeg har våknet alt for tidlig så har mamma gitt meg denne smokken og da har jeg suttet og suttet og kost meg og klart å holde den i munnen og ikke lekt med den. Og da har jeg jo sovnet. Og hver gang jeg har våknet har jeg hatt smokken å kose meg med og da har jeg ikke spist noe før vi står opp. Vi kan til og med ligge til runt kl 8. Snakk om luskus.  Tja, smokk eller ikke smokk. Den er nå grei på natta, men på dagen og når jeg skal sove dupp så sutter jeg på alt mulig annet enn smokken i allefall. Det kan være baksiden på smokken, snoren som er festet på den eller kosekluten min.
Kan vi kalle den nattsmokk? I såfall er den veldig velkommen syns både jeg og foreldrene mine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar