onsdag 27. januar 2010

kort sykeblogg

Blir bare en kort statusrapport i dag og bilder blir kanskje lagt inn i morra.

Her går det i sykdom. Nå har mamma blitt dårlig også. Pappa er heldigvis bedre, mens jeg har drevet å kasta opp. Det var skikkelig ekkelt og jeg ble like skremt jeg som mamma og pappa ble da det kom noen veldig ekle og rare lyder fra babysitteren. Den positive tingen var at jeg fikk ligge i senga til mamma og pappa i hele natt. Tett inntil mamma, der er det tryggest men må ha pappa ved siden av også ellers mangler det noe viktig i segna. Men det ble ikke mye søvn på mamma i natt, jeg var visst litt urolig og brakk meg flere ganger og kasta opp litt mer. Ikke godt, men godt å få trøst og kos av disse gode foreldrene.

Men siden mamma sov litt lite og var blitt dårlig lot pappa og jeg mamma få sove litt ekstra på morgenen. Hun så ikke så mye bedre ut da hun endelig stod opp men formen går litt opp og ned. Pappa dro på jobb men bestemor kom innom og reddet meg fra denne pjuske mamman som er så kjedelig og sløv. Bestemor og jeg kosa oss og leste bok, lekte litt, prata litt, drakk masse vann. Sovna til slutt i fanget til bestemor. Koselig

4 kommentarer:

  1. Nei og nei... nå er det mye sykdom som herjer i Oslo altså! Både du og Tuva syke, verste jeg har hørt!

    God bedringsklem fra Tuva-mormor (og hils og ønske mammaen din god bedring også)

    SvarSlett
  2. Huff! Vi vet så godt hva dere går igjennom! Trøsten er at det det vil komme bedre dager- se bare på meg!

    Stoooore klemmer fra oss- bli friske igjen snart!

    (Godt vi ikke møttes på lørdag, da hadde vi fått dårlig samvittighet for å ha smitta dere, altså..)

    SvarSlett
  3. takker for god bedring meldinger..
    Nok sykdom både her og på grønland nå ja.

    Tuva: ja bra vi ikke møttes men vi klarte nå å bli syke helt på egenhånd vi da så sånn er det. Vi mistenker papsen for å ha dratt med noe basselusker hjem fra jobb siden han ble syk først... hmmm

    gleder oss til bursdagsfesten din. Burde være friske alle mann til da.

    klem Aron

    SvarSlett
  4. Hurra! På bursdagen da er nok ALLE friske som fiske(r)!!

    Tenker på dere- klem igjen

    SvarSlett