torsdag 21. januar 2010

Hu hei hvor det går


Må innrømme at dagene går fort unna nå altså. Vips så er dag etter dag over, og ukene går, ja månedene.
Syns nå vi fyller dagene ganske bra også og da går de enda fortere. I dag har jeg dusja sammen med pappa, vært på lang gåtur til Lindeberg sammen med pappa, sovet litt på turen, herja litt hjemme, gjort en del rampestreker i dag også. Pappa gjode også noe morsomt i dag. Han kjørte rundt med en blå radiostyrt bil. Det var morsom å følge med på og prøve å ta. Jeg forsøkte så godt jeg kunne å ta den, men den var rask gitt. Fikk tak i antenna på den noen ganger men når jeg skulle prøve å smake på den kjørte den fort bort igjen. Hadde det gøy da. Jeg ålte meg om mulig enda fortere på gulvet etter den.
tøff bil altså.. må prøve å ta den

helt med

Jeg er ofte på åletur om dagen, har funnet ut at det er mye interessant på både kjøkkenet og uti gangen. Tror mamma og pappa er glade for at jeg ikke har skjønt det å åpne skuffer og skap enda. men bøkene de er gode å spise på i allefall.

mamma og pappa er glade for å ha sikring på ovnskuffen

Så blid men så sterk blitz a gitt

Og alt det jeg finner på disse turene mine. I dag fant jeg en gummistrikk. Den var god å tygge på helt til jeg fikk den litt langt bak i halsen og brakk meg. Da oppdaget også mamma og pappa at jeg hadde noe i munnen og tok den ifra meg. Får ikke lov til å smake på noen ting jeg jo. Kjipe folk altså. Får ikke spise på de kilene som er under bokhylla heller. De tar fra meg alt bortsett fra lekene da men de er ikke så interessante alltid. Men de er da godkjente de også. Liker veldig godt å kjøre tog, kjøre ole brumfly, leke med sånn kuleramme lignende leke, og alt som lager musikk og bråker:)

må spise litt også. Spise selv ja:)

Ser tv

Mamma dro på trening i kveld så pappa og jeg kosa oss hjemme, spiste grøt og jeg la meg tidlig. Klarte ikke holde øynene oppe lenger enn til kl 18.30.  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar