mandag 25. januar 2010

kick it!!



Jeg er så flink til å sparke, Spesielt når jeg ligger på stellebordet eller på natta. Men på stellebordet tar jeg sats og strekker/sparker ut beina så fort at jeg nesten ikke vet hvor jeg får kreftene fra selv. I dag traff jeg mamma midt i mellomgulvet så hun mista pusten. Oi oi oi så sint hun ble. Det er morsomt når mamma blir sint. Så jeg lo masse. Jeg lo også masse da jeg rev ned klestativet, rydda i ovnen og flytta på bordet. Mamma sier NEI, Aron med en veldig streng stemme og nesten hopper i taket når jeg bråker og river ned ting. Da ler jeg kjempehøyt og syns det er så kult. Mamma blir bare mer oppgitt.

I dag har mamma og jeg bare vært inne og gjort masse husarbeid, støvsugd, vaska, rydda og ordna det så fint her, jeg har sovet to dupper, spist og herja. Pappa kom litt pjusk hjem fra jobben. Tror han brygger på noe og hadde litt feber og var temmelig slapp stakkar. men ikke verre enn at han og jeg kunne kose oss hjemme mens mamam var å trente.









Til middag i dag fikk jeg prøve bestemors hjemmelagde kjøttkaker, Vi hadde nemlig rester fra den middagen i dag. Jeg fikk most potet, kjøttkake, brokkoli og saus og det var jo godt jo. Kjempegodt faktisk. Så bestemor det må du lage flere ganger så skal jeg spise og bli stor og sterk.:)!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar