søndag 3. januar 2010

kasta ut jula og åler meg rundt over alt



I dag har mamma og jeg kasta ut jula for nå. Nok er nok så nå er all julepynten pakka ned og til og med de røde gardinene er bytta ut med noen hvite. Og det stilige lyset vi hadde i kjøkkenvinduet er bortevekk. Skal si dere jeg stussa og leta og observerte da jeg våkna fra duppen og alt var forandra, til og med dukene. Men ble fint da. Jeg hjalp jo til litt da, jeg ålte meg etter støvsugeren, rydda litt i veska til mamma og ålte etter mamma der hun gikk:) Vi har bare holdt oss inne i dag siden det fortsatt er litt kaldt. Pappa har vært på jobb.

bil/flyet jeg fikk av mormor og morfar. Veldig stas, spesielt lysene foran:)
Ser drømmehagen

Men før han kom hjem kom bestemor innom en tur. Det var stas, men jeg sov litt lenge når hun var her så hun rakk nesten ikke å si hei før hun skulle dra. Men da jeg våkna fra duppen ble det masse kosing, leking og bestemor ga meg middag også. Pappa kom hjem og vi koste oss alle sammen. Bestemor måtte dessverre hjem, men da herja jeg litt med disse foreldrene i stedet. Pappa tok seg en liten dupp han og da benyttet mamma og jeg anledningen til å spille Mario. Jeg satt helt stille og fulgte interessert med. Satt helt alene lenge. Det samme gjorde jeg da drømmehagen begynte på tv. Jeg satt faktisk helt rett i ryggen gjennom hele drømmehagen. Snakker vi stor og flink gutt nå eller?

Etter kveldsgrøten var det dags for den første tannpussen. Har jo fått tygge litt på tannbørsten før da, men jeg skal gjøre det sjøl ja. Her får ingen pusse tanna mi altså. Det skal jeg fikse selv. Bare så dere vet det:) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar