fredag 29. januar 2010

nå får det være nok, nå reiser jeg til mormor og morfar

Jepp skal være hos mormor og morfar i hele helga. Det blir bra kos da. Nå er jeg så lei sløve foreldre som er pjuske og ikke orker leke eller noe. De er bare daffe og booooooring.. Mamma har hangla de siste dagene og pappa har hangla en stund han også. De bare daffer rundt. Jeg er ikke helt i form selv, matlysten er på bånn, men jeg har slutta å kaste opp heldigvis. drikker litt vann og melk men thats it. Ikke noe annet. Mamma pøver å gi meg grøt, frukt, brød men jeg vil ikke ha noen ting. Vet ikke om jeg er kvalm eller har vondt i halsen, får ikke bestemt meg helt tror jeg og det er litt vanskelig å få sagt ifra også.

Derfor passet det egentlig veldig bra med en koselig helg hos mormor og morfar nå. Da får jeg lekt og blitt kost masse med. For det vil jeg mer enn gjerne, jeg åler meg rundt på gulvet og leker og gjør rampestreker samme hvor daff jeg har vært. Men disse foreldrene har det ikke vært futt i for å si det sånn.
veldig klar for å dra

Gleden var stor da vi ankom mormor og morfar og de møtte oss i døra. Mormor kom å henta meg i bilen og jeg gliste fra øre til øre. så møtte jeg morfar, så tante og onkel og på toppen av det hele Balder. Da lo jeg kjempemasse og høyt. Jeg elkser den bikkja, den er så morsom. Bjeffer høyt, leker og herjer og er så artig å se på. Tror helga kommer til å bli helt knall.

Det kommer nok en oppdatering på søndag om alt vi har funnet på i Tofte i helga. Kanskje litt hva disse foreldrene har funnet på nå som de har vært helt alene også:) vet de snakket noe om å teste skøytene mamma fikk til jul:)

2 kommentarer:

  1. Ha det fint på Hurum-landet Aron (for Tofte ligger i Hurum vel??) Der er Tuva-mormor ganske godt kjent også! Tilbragte mange sommerferier på Storsand som liten :)

    God helg-klem fra Tuva-mormor

    SvarSlett
  2. Takk, har det alltid fint hos mormor og morfar. Og det stemmer det at Tofte ligger på Hurum. Veldig fint der på sommeren, litt sørlandsidyll.

    God helg til deg også.

    SvarSlett