onsdag 2. desember 2009

You give me fever..


vel feberen har da ikke gitt seg. Den dalte veldig fint på dagen i dag men så ble den litt høyere til kvelden. Blir litt slått ut av den men ellers er det ingen ting å si på hverken humør eller hverdagen. Vi har faktisk vært en tur ute i dag. Skulle nemlig på helsestasjonen for 6 mnd kontroll. (bare to mnd for sent men samma det) Vi prøvde å ringe for å høre om vi skulle bli hjemme eller hva vi skulle men det er ikke alltid så lett å komme igjennom på tlf der. Sitter jo aldri noen i resepsjonen og i disse nøff nøff dager så er det i allefall tomt der.. 
 Vi tror ikke det er nøff nøff syken jeg har fått da. Formen er for bra til det. Er egentlig bare snørrete med litt hoste og litt feber. Ellers er jeg strålende form. Det gikk helt greit at vi kom dit da. Jeg ble veid, målt og undersøkt. Legen var veldig morsom så jeg måtte smile bredt til han og prate litt. Måtte jo fortelle hva som var i veien. Han sa jeg så ut som en frisk og sunn gutt som hadde det bra og var trygg og blid:) Akkurat som om jeg skulle sagt det selv. Hadde jeg bare blitt kvitt denne forkjølelsa så hadde alt vært perfekt. Men fordelen med å være syk er at jeg får alt som jeg vil, mat på natta, ligge på brystet, sove i senga til mamma og pappa og ikke minst masse kos og oppmerksomhet. 


De vitale målene var
vekt 10,7 kg
høyde 70,5 cm
hode 45,1 cm.

Så her vokser vi i en fei gitt. på vei hjem fra helsestasjonen tok jeg meg en aldri så liten power nap i vogna og fikk litt frisk luft også.
Ellers har vi bare kosa oss hjemme i dag. Pappa kom hjem fra jobb og jeg fikk lugga og klora han litt og kosa masse med han.  har fått ik meg litt mat i løpet av dagen også men det ble tidlig kvelden. Holdt ikke ut lenger enn til kl 18 i dag. I mitt forsvar får jeg bare si; I blame the fever. 


3 kommentarer:

  1. Å så dumt med feber da Aron!!
    Men kroppen er veldig flink til å reparere seg selv vettu... så plutselig er du frisk som en fisk igjen!
    God bedrings-klem fra Tuva-mormor!

    SvarSlett
  2. Blir frisk snart a, Aron!
    Og du- det er en utfordring på siden min til deg : )

    SvarSlett
  3. Tusen takk for gode tanker. tror det hjalp for feberen er så og si borte og jeg var litt snill men mamsen og papsen og sov i 8,5 time i natt i allefall. Det lover bra og formen er bedre enn noen sinne.

    T: Takk for utfordringen vi tok den og sendte den videre:) artig..
    klem klem

    SvarSlett