mandag 21. desember 2009

bitte bitte lille julaften

Koser med oldemor:)

Nå er det snart jul. Vi driver å ordner og pynter og i dag kommer Bestemor, bestefar og oldemor og oldefar på grøt og gløgg hos oss. Det blir jo koselig da. Skal ikke feire julaften sammen med de i år så da blir det kos å ha en liten samling nå før julaften. Bare 3 dager igjen. 

Strike a pose:

I går var det sløving på fullt plan. Mamma og pappa kom å hentet meg hos bestefar. Hadde kosa meg masse der. Bestefar var litt sliten men hadde vært så flink. Mamma og papp ahadde hatt det veldig gøy på bursdagsfest også sa de.
Men litt reduserte var de jo så det ble en veldig lat dag. men på ettermiddagen kvikna de til. Bestemor kom på besøk og hun og mamma dro på ikea i det jeg skulle legge meg. Pappa som la meg i går. Koselig det også. På ikea fikk mamma kjøpt ett nytt spisebord som stod i stua i dag når jeg stod opp. Det var veldig fint. Og jeg så med en  gang at det var noe nytt i heimen. Nå har vi plass til litt flere enn 4 til middag:)

Ellers går det unna med åling og krabbeøving. Får det ikke helt til enda men det kommer seg. Jeg åler meg etter lekene og har begynt å ligge på magen mens jeg snur underkroppen på sida. Ligger litt på skjeiva som mamma sier. Ikke så lett å få med seg hele kroppen alltid.

Ser drømmehagen med pappa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar