onsdag 16. desember 2009

basselusker, hoste og sløving



For å si det sånn så har mandag og tirsdag forsvunnet i hosting, basiller, syke foreldre og litt søvnmotstand på natta. Hvem fant på at man skal sove på natta lissom? Det er for pyser. Sove kan man gjøre når man blir gammel. Jeg vil leke, herje og helst holde mamma og pappa våken så lenge jeg klarer. Det er bare det at de blir jo så sløve og teite på dagen. Orker ingen ting, bare surrer, sløver og er kjedelige. Derfor lot jeg de sove litt mer i natt. 
Jeg har egentlig hosta og hosta og vært litt snørrete siden den feberuka forrige uke, men pappa ble så syk først og har hangla noen dager, men i går ble plutselig mamma pjusk også. Det går treigt i heimen for å si det sånn. Men jeg benytter sjansen når vi er inne på å øve meg litt på mine kunstner. I går dytta jeg meg opp i push up stilling. stod bare på strake hender og på tærene. Gjorde det mange ganger siden mamma og pappa ble så imponert.

Øvde meg litt på krabbestilling og har nå funnet en himmel av knapper og lys under tv. Nemlig dvd spiller, playstation, wii og dekoder til tv. Herlig. Jeg ligger å beundrer de og gleder meg til jeg skjønner hvordan jeg kan ødelegge det mest mulig med færrest mulig trykk.




I dag klarte jeg faktisk å skru på dvd spilleren. weeeeee til meg. Jeg er flink altså. Det var bare det at mamma og pappa ville ikke se på film da så de skrudde den av igjen.. og flytta meg, men jeg klarte åle meg tilbake jeg da. 

I dag er pappa bedre form men mamma er fortsatt småpjusk men vi skal da ut en liten tur for det. Har visst en avtale i Asker så da får jeg bare henge på. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar