tirsdag 8. desember 2009

Snørr, feber, feberfri og lang dupp



Hmmm. den feberen som kom i natt forsvant like fort som den kom gitt. Like greit. aner ikke hva det var for noe. 5 timers-feberen kan vi vel kalle den.. Men snørrete det er jeg. ellers er det absolutt ingen ting å si på formen. Jeg tok meg også en kjempelang dupp i dag fra kl 10-13. deilig.. men det ble dårlig med en andre dupp da. Vi har lekt masse inne i dag sånn for sikkerthets skyld.. tilfelle feberen skulle komme snikende tilbake. Jeg har trent litt på krabbestilligna mi, lekt med lekene, herja med mamma og pappa. Vel mest med pappa da. Mamma har ligget som et slakt på sofaen og småsovet. Tror hun er litt småpjusk. Jeg har vært ekstra god med henne i dag da. Hun fikk gå seg en liten tur ut mens jeg tok en lunsj med pappa. Det va rhelt greit å være sammen med pappa i dag. Bare jeg ikke ser at mamma går fra meg så går det greit. Ble uansett veldig blid da hun kom hjem igjen til oss. Mamma kvikna til på ettermiddagen heldigvis.
Armene på ullbodyer blir plutselig veldig lange. Snakker vi sel look a like her? 

Lykken er mammas hekletøy:

den posen lagde så stilig lyd og garnet var godt å tygge litt på. fikk litt lo i munnen da men pytt sann..

Pappa dro på jobb og mamma og jeg rula hjemme. Jeg fikk teste litt nye ting på matfronten i dag. Yoghurt, banan og havregryn.. og til kvelds fullkornsgrøt med eple. Kjempegodt. 8 mnd maten er godkjent den også:) Kan ikke si jeg merka forkjellen egentlig.
drømmehagen var kjempefacinerende i dag og enda morsommere var det nå rmamma etterligna makka pakka lyden. da måtte jeg faktisk le høyt.. enda så trøtt jeg var. For når det ikke blir soving på ettermiddagen blir det til gjengjeld veldig tidlig kvelden. vi snakker barnetvtid. I morra blir en flott dag. For da skal jeg til mormor og bli der helt til lørdag. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar