tirsdag 1. desember 2009

Forkjæla ja..


fant ut at jeg liksågodt kunne ta meg noen sykedager og kaste på meg en aldri så liten forkjølelse. Begynte litt snufsete i går kveld og litt smågrining fram til midnatt. Våkna 4 og da var det bare puppe og mammakos som gjalt. Sovna igjen på morrakvisten. Sove kan man gjøre når man blir gammel. jeg har jo noen timer å ta av nå

Med snørete nese og nysing og litt hosting kom også feberen snikende på utover dagen. Men matlysten er det ikke noe å si på. heller ikke humøret. Men tålmodigheten er ikke helt på topp da. Det skal sies. blikket er flakkete, nesa tett og hode varmt men ellers er jeg blid som ei sol. Eller tapper liten gutt som mamma sier. 

ingenting å si på humøret nei

øver meg på krabbing sjø.

Vi håper det ikke er noe svin på gang. Ble ikke vaksine i dag siden jeg er syk, men vi skal på legekontroll i morra og får se hva de sier for noe lurt da. 
pappa dro på jobb så mamma og jeg har rula hjemme i kveld

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar