tirsdag 22. desember 2009

Girls, girls, girls


I dag har jeg jaggu mingla med jentene og småkjærestene mine. 
aller først ble det litt dramatikk i blokka i det jeg skulle sove duppen min. Vi hørte plutselig noen rare lyder og hyl fra oppgangen. Mamma og jeg gikk ut i gangen for å se hva som stod på og da fant vi en gammel dame som hadde falt. Måtte vekke pappa og aldri har jeg sett han sprette så fort opp fra senga. Fikk hentet noen menn som kunne hjelpe henne opp. Det gikk heldigvis bra da men jeg fikk ikke sove, men sjarmerte da damen som hadde vært så uheldig. Da fikk hun noe annet å tenke på en liten stund.
  
Så fikk vi besøk av Mari og tvillingjentene, Julie og Emilie. De er så utrolig søte. Jeg satt bare å kikket på de, smilte til de, sjarmerte de. Julie ble i allefall sjarmert av meg når hun satt i fanget til mamma og jeg satt ved siden av og imponerte med mine matkunstner. Spiste nemlig over ei halv brødskive, nesten uten brekninger. Tyttebærbrød med leverpostei er jaggu godt. Mens jeg spiste satt Julie å kikka på meg, smilte litt og var veldig interessert i hva jeg gjorde. I like. Tenk om noen år da når når jeg går rundt med en tvilling i hver armkrok:) Det blir stas det. Det ble prating, leking, mat og plutselig var klokk amange og Mari og jentene dro hjem. vi fulgte de til senteret siden vi skulle ta t-banen inn til byen. Pappa hadde allerede dratt på jobb. 

I byen dro vi innom en butikk, men da måtte jeg protestere og si mamma jeg er SUUUUUULTEN!.. snakk om å glemme hva klokka er og når jeg spiste sist da. OMG. Men mamma tok hintet fort og vi dro til skjønningene Marianne og Tuva. Skal si det var godt å kos å se Tuvajenta mi igjen. Hun ble visst glad for å se meg også for når vi satt på gulvet i stua fikk jeg plutselig mitt første kyss. I tillegg prøvde hun å kle av meg også. Hva kan jeg si, Jenter liker meg. Store og små, gamle og unge.  Måtte ta litt på Tuva jeg også da. Hun er jo så søt.

Baby you can drive my car;

Jeg fikk middag og i tillegg se drømmehagen før vi tuslet videre. Jeg sovna ikke lenge etter vi hadde gått ut.  Vi hadde visstnok vært innom pappa på jobben. Jeg våkna på vei hjem jeg. På senteret møtte vi på Tina, ga henne ett sjarmerende smil også. 
Vel hjemme ble det veldig god tmed grøt. Alt ble litt forskøvet i dag fordi jeg sov 2.duppen litt vel sent, men etter grøt, skift og litt melk og kos så sov jeg rundt 19.30

I morra er det lille julaften og bare en dag igjen til vi skal feire jul hos mormor.

1 kommentar:

  1. Hei Aron!
    Jeg syns det er veldig bra at ditt første kyss kom fra Tuva! Ho er til å stole på vet du og er veldig glad i deg - det syns på bilder jeg har sett på bloggen hennes:)
    Ønsker deg og familien din en GOD JUL!!!!!

    Juleklem fra Tuva-mormor

    SvarSlett