lørdag 19. desember 2009

lazy days



Vi tilbringer late dager bokstavelig talt. Eller Foreldrene mine gjør. jeg er jo full av energi. Vil helst hoppe i fanget, krype på gulvet (har ikke helt skjønt det enda), leke masse, bli underholdt og herja med.
Men etter pappa var syk så ble mamma syk så hun har vært et slakt i hele går. Pappa har vært på jobb og skulle på julebord i går. Derfor kom bestemor på besøk og herja litt med meg. Det var gøy, bestemor er så morsom. Finner på masse gøy og jeg får jo så mye kos og oppmerksomhet. 

hvem trenger leker når man har pappas tøfler?



Siden mamma var litt pjusk så var det bestemor som lagde middag, ga meg grøt og la meg i går. Tror mamma satte stor pris på det. Hun fikk i allefall slappa av. Dagen gikk da unna til tross for mye sløving. Jeg er ikke helt frisk jeg heller. Hoster en del og er ganske snørrete. Derfor fikk vi behandling med smerteapparatet til Bestemor. Og det hjalp veldig. Mamma ble mye bedre og jeg virker mye bedre i dag jeg også. Selv om jeg hadde mest lyst til å spise på det apparatet, men de avledet med Drømmehagen. Gikk jo greit det.

I dag har vi tatt igjen litt tapt søvn. Er ikke helt med på at man skal sove midt på natta alltid, mend et går seg nok til. 
I kveld skal jeg nemlig til Bestefar. Skal sove der til i morra fordi mamma og pappa skal på bursdagsfest. Gleder meg masse til å være hos bestefar. Første gangen jeg skal sove over der så det blir jo spennende. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar