tirsdag 8. desember 2009

Mandag, ble plutselig tirsdag med feber på natta

Mandagen forsvant jo bare for oss. Vi var først på helsestasjonen en tur. Etterpå spiste vi god frokost/lunsj med pappa så sløva vi litt hjemme. Jeg øvde meg mer på krabbing. Har nesten skjønt det nå altså. Er helt opp på knærene men det var det med å komme meg framover da... 

Mamma og jeg dro så inn til byen for å møte Anette-Marie og lille skjønner Tina Odine. Hun var pittelita baby hun. Sov gjorde hun hele tiden også. Bare så vidt hun glippa med øynene da vi satt på kafeen.
Men nydelig var hun da. Men mamma hadde tydelig glemt at jeg har vært like liten. Hun nektet faktisk å tro det.  Og at tiden flyr det var vi vel alle enig om. Snart 8 mnd er jeg nå..
Det ble kafebesøk og litt trilling i Oslos julegater. Det var skikkelig pynta med julelys og stjerner, klokker osv. Men i tillegg krydde det av politifolk i byen. Det skal visst være stor storfint besøk av en president til helga så her skulle alle komlokk sveises igjen og sjekkes. Jeg sov meg liksågodt gjennom hele hysteriet og når denne såkalte presidenten skal komme ja da reiser mamma og papp aut av landet og jeg skla til mormor. Like greit. Blir nok bare kaos i byen likevel

I natt derimot våkna jeg kl 3 og hadde plutselig feber og utrolig snørrete. Mamma syns jeg var veldig urolig og varm. Det hjalp å få komme i senga til mamma og pappa og få ligge på brystet til mamma. Pappa var definitivt ikke bra nok for meg i natt. Men hva det var aner jeg ikke for da vi stod opp og jeg fikk spist grøt og vært oppe lit tså var feberen så og si borte. Det eneste sikre er at ejg har blitt en skikkelig mammadalt og tåler nesten ikke at hun er ute av syne for meg. Så vi er spente på hvordan dagen blir og om det i det hele tatt blir noe mormorbesøk og kieltur på disse foreldrene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar