onsdag 9. desember 2009

Mormor og morfar

I dag har vi bare sløva og surra og pakka litt før vi dro til Tofte. Jeg skal være der hos mormor og morfar fram til lørdag fordi mamma og pappa skal på Kiel ferja. I stedet for å bli med dit så skal jeg kose meg sammen med mormor, morfar, tanter og onkler og Balder.

Vel litt voldsomt ble det å komme fra den rolige heimen og bilturen og rett inn til en spinnvill hund som ville hilse på, 5 unger og to voksne som alle plutselig ble litt skumle. Men det tok ikke lang tid før jeg tødde opp og ble varm i bodyen. Og da det kom en hund til på besøk og de hundene lekte sammen syns jeg det var utrolig morsomt. Jeg lo og lo så jeg ble helt støl i magen.
Mamma og pappa måtte kose masse med meg før jeg skulle legge meg da. Lurer på om de kommer til å savne meg mer enn jeg kommer til å savne de.
Mormor lagde middag til oss og vi kosa oss masse før kvelden kom. 

det blir ikk enoe blogg før på lørdag da. Da blir det en oppsummering av Tofte, Kiel og alt som hører med:)

1 kommentar:

  1. Gratulerer med 8 måneders-dagen da Aron! Tuva sover sin søteste søvn her hos mormor, onkel Martin og Øvind nå! Mammaen hennes har reist til Oslo, men det går veldig bra!
    Dere to er noen tøffinger og er ikke redd for å være borte fra foreldrene litt! Men det er nok "borte bra, hjemme best" - for sånn skal det nemlig være!

    Klem fra Tuva-mormor :) Skal helt sikkert hilse fra Tuva altså!

    SvarSlett