tirsdag 29. desember 2009

Innekos



Jaggu er det kald om dagen, og kaldere skal det bli i følge ryktene
Derfo rhar vi vært inne i hele dag, eller det vil si meg. Pappa har vært å gått en tur og mamma og pappa dro på kino på ettermiddagen. Men man kan ha det morsomt inne også. Jeg har lekt med alle lekene mine.  Kjørt tog, trykt på masse knapper, revet litt i gardina, spist mariekjeks, delvis over hele stuegulvet, herja med mamma og pappa, sett på tv, spist litt, sovet litt og hatt en flott dag.



Og toppen av kransekaka var jo da bestemor plutselig kom på besøk og skulle være barnevakt når mamma og pappa dro på kino. Kinoen var visst kjempebra, men ejg kosa meg masse sammen med bestemor. Jeg skremte henne litt og når hun skvatt lo jeg kjempehøyt. Det er jo så morsomt å tulle sånn med bestemor. 
kulde heller ei vi koser oss uansett.

3 kommentarer:

  1. åå, Aron- nå synes jeg plutselig du ser så stor gutt ut- lurer på om du ikke har vokst litt i jula? Har nok det jeg også- men ikke lett å se selv! Du er ser kjempefin ut! Og ser du bruker bodyen du fikk av oss til jul- skimter den bak smekken - tøft..
    Vi må møtes snart altså! Og, ja - aking kan anbefales!

    suss, T u v a

    SvarSlett
  2. Ja bodyen passa perfekt og var så tøff.
    Kanskje jeg har vokst...Jeg åler meg i allefall rundt over alt til mammas fortvillelse, velter stoler, stjeler ting under bordet og trykker på playstation, wii og dvd spilller... og Nei er årets morsomste ord:)
    savner deg masse. Du går jo alene nå så du har jo blitt stor du også. Vi må få disse mødrene til å fikse ett treff snart.

    god nuss fra Aron

    SvarSlett
  3. Nei blir sagt mye her også- men det er JA jeg har lært meg å si først! : p Ja, de mødrene får fikse et treff snart, det er helt sikkert!

    SvarSlett