søndag 13. desember 2009

tur med bestemor og pappa kveld

Det har da gått unn ai dag også, selv om det er søndag. Her startet dagen tidlig men mamma var så lur at hun fikk meg til å sove litt lenger og da sov jeg faktisk til 9.30. Tror alle syns det var litt godt ja. Men så var det dags å st opp, spise frokost og leke. Mamma drev å rydda og vaska så da øyna jeg muligheten for en liten dupp. pappa er litt småpjusk så vi lurer på om den forkjølelsa som jeg har hangla litt med har blitt sendt videre til papsen. Sorry for det altså men sånn går det.

Bestemor kom en tur på besøk og hun, mamm aog jeg gikk en lang tur ute i det fine været. Litt kaldt var det men sola titta fram blandt frosten. Det var spennende å se alt som var ute og jeg sang litt og prata litt med meg selv. Bestemor og mamma skravla jo om alt mulig annet så jeg måtte jo underholde meg selv. Men kosa meg masse altså. Helt til vi var nesten ved Hellerud t-bane. da ble det plutselig nok vogntur på meg. Jeg var trøtt og sulten og sa høyt og tydelig ifra men det hjalp å sutte litt på den ene leka mi. Hel til vi kom til Tveitasenteret og mamma skulle i matbutikken. Måtte protestere da og si jeg er sulten og vil hjem. Fikk i allefall komme opp av vogna litt da og var fornøyd med det. 
så det ble middag med en gang vi kom hjem, både på meg og mamsen og papsen. 

etter litt mat og en puppeskvett og litt kos så sovna jeg litt. og da dro mamma på gamle skolen for å se en forestilling. Derfor var det pappa og jeg som rocka hjemme i kveld og spiste grøt, tok kveldstell og kosa oss. Bra at mamma får litt alene tid også. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar