lørdag 12. desember 2009

8 måneder og 3 fantastiske dager hos mormor og morfar



Mamma og pappa har hatt seg en velfortjent kjærlighetstur til Kiel. De har kosa seg masse og slappa av. Jeg har hatt det helt perfekt hos mormor og morfar. Kom dit på onsdag. Da var det mamma og pappa som la meg. Tror de dro med litt vemod og savn allerede med en gang jeg hadde sovna, men jeg skulle jo ha det flott i Tofte og de skulle kose seg på tur. Og som jeg har kosa meg. Jeg har lekt masse med Balder (hunden) Han er bare utrolig morsom. Uansett hva han gjør så er det gøy. Men han ble litt skeptisk til meg da jeg fikk tak i leppa hans med mine litt hardhendte fingre. Da ynka han seg litt og holdt seg en del unna meg. Men å snuse på tærene mine var greit. og det kiler litt da. Jeg må innrømme at jeg er veldig kilen. Det fant morfar ut også. Kilen eller ikke, det er uansett gøy og jeg ler jo bare. Det er jo litt godt å bli kilt.


blåbær er godt
eller??

Jeg ble med mormor og morfar og tante og onkel på bursdag til bonustante som ble 6 år. Vel 
jeg var allefall med dit men det var litt seint så jeg sovna nesten med en gang. I tillegg har jeg vært med mormor på jobben og testa ut telefonen der. Med stor sikkelfare vel og merke og jeg fikk ikke akkurat ringt ut men ejg fikk da trykt på litt knapper og prøvd å snakke i telefonrøret. så neste gang mormor trenger assistent stiller jeg frivillig opp. gøy å hjelpe til.

har begynt å få sansen for kosedyr

men levende dyr er fortsatt kulest

veldig artig med Balder

Tusen takk for en fantastisk 3 dagers hos dere mormor og morfar. Dere er bare best.<3


I dag kom mamma og pappa hjem fra tur. Og det store gliset dukka opp da mamma plutselig kom å hentet meg. Selv om Balder var litt mere interessant så var det kos å se mamma igjen også- Men det som var mest savnet var puppeskvetten. Da kosa jeg meg med hele meg
Vi sa hade til mormor og morfar og dro hjem til pappa. Jeg gliste like stort da jeg så han. Jeg har jo savnet de litt, men jeg var litt småfurt fordi de hadde vært såpass lenge borte fra meg også. Så furt at jeg ikke ville ha noe særlig middag men bare sitte i fanget å kose og herje.
reprisen på x-factor gikk på tv og jeg gliste stort da Chand sang. Han var stilig da. Nesten mer spennende enn drømmehagen, men jeg hadde da roen i meg til å følge med på Drømmehagen også
lovebirds

Vel hjemme og pappa tuller med meg med bamsen. Kul den også.:

I dag er jeg da 8 måneder. Syns det går så fort. Er stor gutt vett og det er ikke lenge før jeg krabber nå tror jeg. har øvd meg litt de siste dagene.

2 kommentarer:

  1. Hei hei! Den Tuva-mormora er litt surrete... ho la inn kommentar på en tidligere dato (du får se på den 9. des.)... men da kommer litt av den her den igjen ;)
    Gratulerer med 8 måneder Aron!!!!

    Klem fra Tuva-mormor (og Tuva!)

    SvarSlett
  2. takk for det. Du er da ikke surrete. Sånne ting er dagligdags i Aronverden med ei ammetåkete mor:) og innimellom en litt surrete pappa så er det helt konge:)

    SvarSlett